Kurilean Bobtail kuld 2025

Knud siger at både porta og Lillebror, var nogle værre banditter.
Og det gøre ikke noget at def bliver snakjet om bøgerne her

3 Synes om

Ja og nej. Altså jeg har lidt sådan en princip holdning til at jeg lytter til musik, læser bøger, ser film etc. uden at forholde mig til personens moralske og etiske værdi. For ellers er det jo på nogen punkter et næsten umuligt projekt at skulle følge med i mediernes dækning - samt at skulle prøve at vurdere hvad der er sandt og hvad der ikke er.

4 Synes om

Hvad starter du dem op på? Det varer jo ikke længe, før mine også skal prøve kræfter med fast føde.

3 Synes om

Undskyld jeg glemte at svare i går. Jeg bruger Gourmet Gold feine pastete, som startmad.
Til at starte med blander jeg det op med kogt vand, så det er en tynd grød. til en start får de kun 1 gang daglig, så deres maver lige kan vænne sig til andet kost

8 Synes om

Og mangler de lidt vægt, så slemmer du op med lidt kaffefløde også :wink:

3 Synes om

Altså - baseret på det viste billedmateriale, er det ikke min umiddelbare vurdering, at @Beydana’s hitter ligefrem sakker bagud i vækstkurven… :wink:

10 Synes om

Nej ikke sådan helt vildt :smile::+1:t2:

2 Synes om

Det må jeg lige have indkøbt, for selv om det ikke ses på vores, så er de lidt for spidse over ryggen

4 Synes om

Jeg plejer at blande med KMR fremfor vand :slight_smile: Det giver nok ala det samme som kaffefløde

3 Synes om

Bedre sent end aldrig, tillykke med de 4 nu knap så små
:hjertehop:

1 Synes om

Vi har udvidet kravlegården, så de kunne få den store foderkasse derind. Skrighals skulle hjælpe, mens de andre 3 sov på trods af de blev flyttet rundt med flere gange.

17 Synes om

Hvordan går det ellers med de små? Vokser de sig store og stærke - og kønne - som de skal?

5 Synes om

De stortrives og alle spiser selv. De tre røde kan kun være drenge, har faktisk ikke tjekket den sorte om vi har taget fejl

8 Synes om

Ja, man har jo hørt om killinger der pludselig skiftede køn :smiley:

6 Synes om

Åh og det har da også sket for os et par gange :tihi:

5 Synes om

Jeg er nu ret sikker på at den sort/hvide også er en dreng

11 Synes om

Kan… Kan vi få et billede af den anden ende også? :crossed_fingers::see_no_evil::crossed_fingers:

Hvordan er det nu man ser forskel?

2 Synes om

På den lille mis er der langt mellem hullerne og man kan ane kronjuvelerne :slight_smile:

3 Synes om

Der bør være ret klar forskel på de to ender … det er mest indenfor menneskeracen at der forekommer r*vhul i begge ender :cool:

12 Synes om

Yup, that’s a boy :ok:

3 Synes om