Kurilean Bobtail kuld 2025

Og nu er det aftalt at Hinka flytter hjem til os når han er gammel nok :heart_eyes:

15 Synes om

Hvor er de så dejlige :heart:

2 Synes om

Yay, glad for at jeg/vi kan blive ved med at kikke på ham. Elsker hans fine ansigt/næse. :hjertekat:

5 Synes om

Ham der fanger mit blik er Meier. Han ser bare så fræk ud. Øjnene lyser af ballade :heart_eyes:

2 Synes om

Porta :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Tusind tak :heart: Det er 4 dejlige drenge med hver sin charme, som helt sikker også er påvirket af deres farver :tihi:

Tusind tak for dit besøg i dag, det glæder os så meget at han skal bo hos dig/jer :heart:

Enig, det er så skønt at følge vores killinger her på kattegale :heart:

4 Synes om

Det er så dejligt når killinger flytter til nogen her fra KG -så ved I opdrættere jo også, at de får et rigtig godt hjem :sparkling_heart:

4 Synes om

Jeg elsker dem alle fire og har ikke engang set med fingrene. Det ville være farligt for mig. :tihi:

4 Synes om

En eller anden sted er er det nok godt jeg ikke bare kan sætte mig i den bil og køre
For det blev farligt for mig

For første gang
Kan jeg se en fordel i jeg ikke kan køre bil

5 Synes om

@Dorthe_R Han er en rigtig hyggefis, derforstår at putte, de ansre vil hellere tumle

16 Synes om

Det lyder rigtig godt. Jeg glæder mig til at han snart flytter hjem til os :heart:

4 Synes om

Det kan jeg godt forstå, for han er da en rigtig lille charmetrold :sparkling_heart:

4 Synes om

Aaaaaaw lille putteven!

2 Synes om

Så fik den sidste også ny familie
Meier flytterctil Amager og Porta til Vejle.
Beier bliver hjemme

12 Synes om

Beier, kuldet bandit og spillopmager

Gad vide om vi fortryder at beholde ham hjemme :tihi:

15 Synes om

Det kan jeg da ikke tro :heart:

3 Synes om

Overhovedet ikke :heart:

2 Synes om

Natmad

16 Synes om

Sikke en dejligt billede :love:

2 Synes om

Killinger er nu 12 uger og indrømmer at jeg har forsømte at tage billeder, men fik lige snuppet lidt af dem i dag.

16 Synes om