Vi havde jo en forventning om at først kuld skulle være ankommet nu, men Baileys og Hugo er åbenbart ikke enige med os. Første parring fandt sted kun 14 dage efter vi fjernede chippen på Hugo i feb.
Næste gang fra d. 22 maj, men hellere ikke det gav resultat, hun har lige været i løb igen, så vi krydser vi fingre for at det lykkedes dennegang
Men Oda er vi sikker på er drægtig med Skipper som far, de har gået samnen mens vi var på show i maj.
Da vi kom hjem både så og hørte gennemførte, men vi tror hun er parret tidligere, for hun er meget rund. Og har pt taget 1055g på.
Ved de sidste to kuld har hun taget 1290g. og 1045g. på og født 5 killinger, hvoraf sidstefødte har været dødfødt
Temprementet med skipper, kan kun blive godt, ikke mindst når pigerne også har et spuer temprement.
Håber inderligt at Odas killinger arver Skippers fantastiske pelskvalitet
Tror ikke man kan besøge Jeanette og Knud uden at falde pladask for Skipper… Han er så skøn. Virkelig en dejlig imødekommende kat. En kende påtrængende, men på den gode måde.
Tak, hvor er hun lækker, og med to forskellige øjenfarve. Jeg har i mange år drømt om at få en hvid kat med to forskellige øjenfarver, eller grønne øjne. Var faktisk det jeg ledte efter, da jeg i stedet for endte op med Emina. Og hun er dejlig vamsetbamset at se på, en man har total lyst til at kramme og putte med. Og så kan jeg godt lide, at hendes pels/næseryg, ligesom har et hak der danner en streg hen over næsen.