Kurilean kuld 24

Vi havde jo en forventning om at først kuld skulle være ankommet nu, men Baileys og Hugo er åbenbart ikke enige med os. Første parring fandt sted kun 14 dage efter vi fjernede chippen på Hugo i feb.
Næste gang fra d. 22 maj, men hellere ikke det gav resultat, hun har lige været i løb igen, så vi krydser vi fingre for at det lykkedes dennegang :kryds:

Men Oda er vi sikker på er drægtig med Skipper som far, de har gået samnen mens vi var på show i maj.
Da vi kom hjem både så og hørte gennemførte, men vi tror hun er parret tidligere, for hun er meget rund. Og har pt taget 1055g på.
Ved de sidste to kuld har hun taget 1290g. og 1045g. på og født 5 killinger, hvoraf sidstefødte har været dødfødt

Vanda og Skipper håber vi også har killinger på vej, vi afventer røde dutter :hjerte:

14 Synes om

Skipper bebser kan da kun blive dejlige. :hjertehop:

3 Synes om

Enig! Han er skøn :inlove:

4 Synes om

Temprementet med skipper, kan kun blive godt, ikke mindst når pigerne også har et spuer temprement.
Håber inderligt at Odas killinger arver Skippers fantastiske pelskvalitet :kryds:

6 Synes om

Jeg vil da gerne se et billede af Skipper :grinning:

1 Synes om

Det får du hermed

15 Synes om

Tusind tak for billederne, hvor er han smuk og dejlig - og med et godt temperement kan jeg forstå :hjerte:

3 Synes om

Han er rigtig flot, derfor også ærgelig at han er blevet bange for show, men derhjemme fejler temprementet heldigvis intet

3 Synes om

Tror ikke man kan besøge Jeanette og Knud uden at falde pladask for Skipper… Han er så skøn. Virkelig en dejlig imødekommende kat. En kende påtrængende, men på den gode måde.

6 Synes om

Må jeg ikke se lidt flere billede af kønne Odas ansigt, forfra? For hun er da godt nok lækker på det billede. :star_struck:

5 Synes om

Det er nok ikke så mange billeder jeg har ansigtet alene på mobilen, men håberxdu kan bruge disse

11 Synes om

Tak, hvor er hun lækker, og med to forskellige øjenfarve. Jeg har i mange år drømt om at få en hvid kat med to forskellige øjenfarver, eller grønne øjne. Var faktisk det jeg ledte efter, da jeg i stedet for endte op med Emina. :hjerte: Og hun er dejlig vamsetbamset at se på, en man har total lyst til at kramme og putte med. :hjertekat: :klappekat: :inlove: Og så kan jeg godt lide, at hendes pels/næseryg, ligesom har et hak der danner en streg hen over næsen. :inlove:

4 Synes om

Ikke for at spamme tråden, men hendes kuldbror er altså også ret sød :heart: Dog ikke helt så fluffy.

15 Synes om

Han er så smuk :heart: han ser ud til at have en bedre pels end Oda

8 Synes om

Sturdien er fundet frem, den skal undersøges. Oda var også henne og kigge, men konstaterede at der ikke var plads til flere pt :tihi:

13 Synes om

Dine katte er simpelthen så flotte :star_struck::heart: Jeg håber stadig, at jeg kan møde dem, hvis du engang er ved en udstilling i nærheden af hovedstaden :crossed_fingers:

2 Synes om

Jeg skal nok give besked, hvis vi kommer derover og udstiller

3 Synes om

Skipper har indtaget fødekassen :tihi:

16 Synes om

Han skal jo også være far :joy::heart:

4 Synes om

Hu har kun taget 30g. på de sidst 4 dage, så tror snart hun popper
I går var hun mega rastløs, så jeg valgte at sove på en madras i stuen.

14 Synes om