Kurilean kuld 24

Hvordan gik det

Hvor er de så søde, de små :star_struck:

2 Synes om

Vi have Milo, Silver og Agurk med. Formiddag fik de alle tre deres certer, men ingen NOM. Agurk var oppe imod 11 andre kastrater. Milo tabte til en Europe og Dommeren Silver var hos ville slet ikke nominere en af de to hankatte.
Eftermiddag fik de igen deres certer. Agurk var oppe imod 6 andre. Silver tabte til en KBS fra Norge. Milo vand NOM og Europen fra i går og blev BIS hankat.

7 Synes om

Mon ikke jeg skal have luftet den nye dyt når jeg får den og komme til killingenus. :lovelove:

3 Synes om

Tak

Og tillykke med resultaterne :flag: :flag:

2 Synes om

Nu bliver det svært, for en opdrætter fra Frankrig har spurgt på bettefisen :huh:

2 Synes om

Hun er altså for lækker og nuttet

2 Synes om

11 Synes om

Hvor er de da bare for søde og skønne :heart_eyes:

3 Synes om

For ca halvandetvår siden tog vi nyt grus i brug i camperen, jeg var simpelthen træt af at have grus overalt :argh:
Lugten af det er lidt speciel, men i forhold til hvor lidt det sviner, er det en bagatel.
Jeg valgte derfor også at bruge det til killingerne denne gang.
Hvor kravlegården, normalt ligner noget der aldrig er gjort rent, få timer efter rengøring (som normalt er det første jeg gør hver morgen). Så er det langt mere afslappet denne gang.
Kravlegården blev ændret d 1. sep. Og jeg har fejet i dag for første gang

Fordelene er flere ud over det mindte svineri
Det er spiseligt, så killingerne kan bare æde løs :tihi:
Det klumper, men sætter sig ikke til firstoppelse

Vi har pt købt det i Tjekkiet,

8 Synes om

Det er varmt, så gulvet er åbenbart bedst at sove på

12 Synes om

:smelter:

2 Synes om

De er simpelthen helt håbløst søde :smelter:

2 Synes om

Sådan en lille killing der bare er gået kold er bare noget af det mest nuttede.

2 Synes om

Det kan jeg godt forstå :slight_smile:
Har opdrætteren i Frankrig nogle interessante linjer, som det kunne være spændende at få ind i jeres opdræt?

1 Synes om

Ja de har helt andre linjer end os, nok også derfor hun er interesseret i en killing fra vores opdræt, vi har nogle af de gode gamle, som har lukket ned

4 Synes om

Nu er de 6 uger og er helt renlig, de sidste 3-4 aftner har vi lukket op, så de kune være i hele stuen og det har vi nu gjort permanent

9 Synes om

De er altså bare nuttede :heart_eyes:

4 Synes om

De mangler da ikke hverken legetøj eller hvilesteder, de små skønne uldtotter :heart_eyes:

2 Synes om

Åh sikke skønhedder :heart_eyes:

2 Synes om

Den der med de 2 mørke ører - armen, altså… :heart_eyes: