De er da nuttede - sådan nogle ko-snuder er altså noget af det kæreste Meeeen når de sidder på en kælen Hereford ungtyr på en 6-800 kg, der kommer spurtende hen imod en, så er den ikke helt så sød som disse kviers
Det kan godt være, du forsøgte at dele den ligeligt, men jeg synes nu, det ser ud, som om det er den samme mule, der får møvet sig forrest hver gang :klapper:
Det er også bare vildt hyggeligt Jeg kan især godt lide de lune sommeraftener på terrassen, hvor jeg kan høre dem gumle græs - næsten lige ved siden af Det er sådan en rar lyd
De er bare hamrende nysgerrige :høhø: Jeg tror, de kommer løbende for næsten en hvilken som helst ændring i landskabet. Men de bliver behandlet godt, hvor de kommer fra Det er jeg slet ikke i tvivl om. Ellers ville de ikke være så tillidsfulde. Man kan faktisk se naboens løsdriftstald i baggrunden på videoen. Det er der, de bor
[QUOTE=Blunky;867108]Jeg ELSKER muuuuhkøer…
Jeg må simpelthen eje sådan en, en dag. Sådan en kæmpe kæleko… Hvem kunne ønske sig mere! :)[/QUOTE]
Sådan har jeg det også …Hvis bare, jeg havde en stald :cool2:
[QUOTE=DK Sugieh;867130]Stemmer i med flokken Køer er bare dejlige
Elsker når de løber, for de er simpelthen så stiv-stellede at det ser komisk ud :D[/QUOTE]
Hvor har du ret
Nemlig
:høhø: Jeg er ret vild med hende med snippen (2210 :cool2:). Hun er den mest tamme og den, der er nemmest at nusse Men hende med det spraglede hoved er nu også ret sød