Kvierne

Synes da lige, I skal se mine nærmeste naboer “in Action” :høhø:

Håber jeg fik dræbt lyden, for hold da k. hvor lyder jeg dum :dokdok: når jeg taler dyre-baby-sprog :ups::tihi:

(Spanden var tom - et grusomt lokkemiddel :muhaha: - , men jeg havde en enkelt skive rugbrød med, som jeg forsøgte at dele ligeligt)

//youtu.be/ms-tojTVOf0

Nååårrrh hvor er de søde!! :slight_smile:

Da du smider spanden ind i haven, står den ene og ser ud som om at den overvejer om den skal ind og vælte køkkenhaven G

Skøn video - selvom jég nu manglede lyden :wink:

/Mette

De er da nuttede - sådan nogle ko-snuder er altså noget af det kæreste :slight_smile: Meeeen når de sidder på en kælen Hereford ungtyr på en 6-800 kg, der kommer spurtende hen imod en, så er den ikke helt så sød som disse kviers :ups:

Hvor er de skønne - sådanne naboer gad jeg godt have :thumbup:

Hvor er de smukke. :hjerte: Og det ser ud som om de kender dig, sådan som de kommer løbende. :slight_smile:

Jeg ELSKER muuuuhkøer…
Jeg må simpelthen eje sådan en, en dag. Sådan en kæmpe kæleko… Hvem kunne ønske sig mere! :slight_smile:

Stemmer i med flokken :slight_smile: Køer er bare dejlige :slight_smile:
Elsker når de løber, for de er simpelthen så stiv-stellede at det ser komisk ud :smiley:

Køer er bare så søde :iloveyou:

Det kan godt være, du forsøgte at dele den ligeligt, men jeg synes nu, det ser ud, som om det er den samme mule, der får møvet sig forrest hver gang :klapper:

Hvor er de altså skønne :slight_smile:
Jeg er en sucker for sådan en flok musser!

Hold op hvor skal jeg have mig et par stykker når jeg flytter hjem altså!

Hvor er de dog søde ! :slight_smile:
Jeg vil have sådan en engang…
Jeg ELSKER dem!!!

[QUOTE=Mette Mejdahl;867042]Nååårrrh hvor er de søde!! :slight_smile:

Da du smider spanden ind i haven, står den ene og ser ud som om at den overvejer om den skal ind og vælte køkkenhaven G

Skøn video - selvom jég nu manglede lyden :wink:

[/QUOTE]

Hø hø :tihi: Ja, det kunne jeg tænke mig :ups: Men jeg kan jo ikke have at I mister al respekt for mig :muhaha: :klapper:

:uha: Jeg ville dø af skræk :yikes: Lyder som om, du har prøvet det?

Men ja, ko-snuder er kære,…men også ret slimede, synes jeg, så min trøje måtte en tur til vask efterfølgende :tihi:

Det er også bare vildt hyggeligt :slight_smile: Jeg kan især godt lide de lune sommeraftener på terrassen, hvor jeg kan høre dem gumle græs - næsten lige ved siden af :hjerte: Det er sådan en rar lyd :ok:

De er bare hamrende nysgerrige :høhø: Jeg tror, de kommer løbende for næsten en hvilken som helst ændring i landskabet. Men de bliver behandlet godt, hvor de kommer fra :hjerte: Det er jeg slet ikke i tvivl om. Ellers ville de ikke være så tillidsfulde. Man kan faktisk se naboens løsdriftstald i baggrunden på videoen. Det er der, de bor :slight_smile:

[QUOTE=Blunky;867108]Jeg ELSKER muuuuhkøer…
Jeg må simpelthen eje sådan en, en dag. Sådan en kæmpe kæleko… Hvem kunne ønske sig mere! :)[/QUOTE]

Sådan har jeg det også :slight_smile: …Hvis bare, jeg havde en stald :bebe::cool2:

[QUOTE=DK Sugieh;867130]Stemmer i med flokken :slight_smile: Køer er bare dejlige :slight_smile:
Elsker når de løber, for de er simpelthen så stiv-stellede at det ser komisk ud :D[/QUOTE]

Hvor har du ret :slight_smile:

Nemlig :hjerte:

:høhø: Jeg er ret vild med hende med snippen (2210 :cool2:). Hun er den mest tamme og den, der er nemmest at nusse :wehuu:Men hende med det spraglede hoved er nu også ret sød :hjerte:

Wow. Jeg kan sige med sikkerhed at jeg havde forladt området MEGET hurtigt hvis den flok var kommet løbende hen mod mig :blegne:

Men de er da søde. og store… Sikke nogle laaaaaaange tunger de har :smiley: Og rugbrød er da vist noget de kan li’! :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;868351]Wow. Jeg kan sige med sikkerhed at jeg havde forladt området MEGET hurtigt hvis den flok var kommet løbende hen mod mig :blegne:

Men de er da søde. og store… Sikke nogle laaaaaaange tunger de har :smiley: Og rugbrød er da vist noget de kan li’! :D[/QUOTE]

Det bedste ved køer er deres mule og fantastiske tunger!
Forstil dig en kattetunge i kæmpe størrelse! :slight_smile:

Åh jeg elsker køer! Da jeg var lille havde jeg en kæleko… Ja, indtil den skulle slagtes… Men det fik jeg aldrig afvide:) Hehe

Herlig video der endnu engang bekræftigede mig i mit synspunkt…køer ser altså dumme ud når de løber…men de nu måtte gerne flytte ind på min nabogård