Kvindlige billister :D

:rock:

haha

Kendte den godt -LOL-LOL-LOL

:klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper:

Det var dagens bedste grin… og så gør det heller ikke spor med den melodi, der spilles til.

:tak:

[QUOTE=Therese;218300]:klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper: :klapper:

Det var dagens bedste grin… og så gør det heller ikke spor med den melodi, der spilles til.

:tak:[/QUOTE]

ENIG - jeg elsker ogsĂĄ hampsterdance - og det bedste er at os Disney fans vil genkende DEN HER

:wehu: :wehu: :wehu:

Hvor er det skønt… tør næsten ikke at indrømme det, men jeg har ikke set en eneste af de nyere Disney-tegnefilm.

:fløjte:

[QUOTE=Therese;218325]:wehu: :wehu: :wehu:

Hvor er det skønt… tør næsten ikke at indrømme det, men jeg har ikke set en eneste af de nyere Disney-tegnefilm.

:fløjte:[/QUOTE]

jamen hvad siger du så til en dag med disney og løvenus hos mig - jeg har dem allesammen !! :slight_smile:

og sĂĄ kan vi danse til den originale hampsterdance nĂĄr vi ser Robin Hood

Jeg kender den ogsĂĄ ganske godt og har grint meget af den -LOL-LOL-LOL

[quote=Battlestar;218327]jamen hvad siger du så til en dag med disney og løvenus hos mig - jeg har dem allesammen !! :slight_smile:

og sĂĄ kan vi danse til den originale hampsterdance nĂĄr vi ser Robin Hood[/quote]

:wehu: :klapper: :wehu: :klapper: :wehu: :klapper:

Ju-bi-ai-jæ !

En rigtig kold, vĂĄd, ruskende vinterdag/aften med tegnefilm og en lystig sving-om med Fruen ???

OG ikke mindst med et par katte nydeligt arrangeret rundt om på kroppen…

:hjerte: :hjerte:

JA-DAK !

:tak:

[QUOTE=Therese;218330]:wehu: :klapper: :wehu: :klapper: :wehu: :klapper:

Ju-bi-ai-jæ !

En rigtig kold, vĂĄd, ruskende vinterdag/aften med tegnefilm og en lystig sving-om med Fruen ???

OG ikke mindst med et par katte nydeligt arrangeret rundt om på kroppen…

:hjerte: :hjerte:

JA-DAK !

:tak:[/QUOTE]

jamen sĂĄ er det da en aftale :slight_smile:

:inlove: :inlove: :inlove:

Jeps… glæder mig allerede…

:tak: