Det blev kylle-tid og så er det altså SKØNT at kunne smide kattene ud på altanen:ups:
Selv Yasha er ved at have fanget idéen med de kyller nu han spiser mindst en hel - nogle gange ryder han endda op efter Unni :klapper:
En skål midt i det hele med to kyller
til mig :?
snigangreb
mon Yashas smagte bedre:høhø:
Ninja attack
men når man smider med dem, ender man med, at Yasha tager dem begge!
Men heldigvis vil han godt dele, så man kan fortsætte sit ninja-move
dødsrul
mens Yasha spiser videre :klapper:
Sidste ninja-attack så man er sikker på, at den er død og ikke flyver ud over altanen!
og så skal der altså spises
nu ligger Unni som ægte sofaløve - yasha har begravet sig i sit lammeskind og vil overhovedet ikke kigge på fotografen…
Jeg nyder godt nok også at kunne kyle kyller OG katte ud i gården, i stedet for at have det svineri inde på køkkengulvet (for gulvet kan jo ikke gøre det, når der SMIDES og kastes rundt med dem )
Skønne billeder - jeg er hemmeligt forskeligt i Unni, hende siger du bare til, hvis du bliver træt af
Det er så herligt at se når de spiser sådan noget, min den mindste på 14 uger kværnede lige sin første kylle i søndags og spiste den som om det havde han da gjort mange gange før og ved han aldrig har fået det før.
Og ikke nok med det han sad så pænt og spiste det, ingen leg eller noget.
Åh hvor hyggeligt, tænker stadig på at prøve kyller til mine, men skal aftage min. 400-500 stk der hvor jeg købte da vi havde skovkattene og har ikke så stor fryser mere og det er jo mange kyller hvis misserne ikke gider dem. Men man må sige dine har fuld udnyttelse af både jagt, fangst og fortær
Jeg ved nu ikke hvor døde de er!
De kan jo i hvert fald i tide og utide flyve ned til underboen
Men Unni bliver bedre og bedre til at få dem slået HELT ihjel inden flyver væk
[QUOTE=GitteS;721070]Åh hvor hyggeligt, tænker stadig på at prøve kyller til mine, men skal aftage min. 400-500 stk der hvor jeg købte da vi havde skovkattene og har ikke så stor fryser mere og det er jo mange kyller hvis misserne ikke gider dem. Men man må sige dine har fuld udnyttelse af både jagt, fangst og fortær
MVH
Gitte[/QUOTE]
du kan da få et par stykker med herfra på mandag, så kan du da prøve dem
[QUOTE=galath;720893]Der er vist nogen, der ikke har lært, at man ikke må lege med maden
[/QUOTE]
Jamen hun leger da ikke - hun slår den ihjel :høhø: (hvis man spørger Unni!)
Underboen synes nemlig det er lidt træls med flyvende kyller - de lander nemlig i hendes have
Så Unni slår dem jo bare ihjel inden de flyver væk