L****dag

Ja jeg ved ikek helt hvor jeg skal begynde, for det er noget rodet og jeg er hammertræt.:thumbdown:

Jeg blev ringet op af politiet kl. 0.30 i nat.
De ville bare lige fortælle at de havde fundet min bil i flammer, på en rasteplads.:uha::argh::lynogtorden::doh:
Ikke at jeg vidste at jeg manglede en bil.
Jeg vidste til gengæld at den ene af vores biler, skulle holde på en p plads, fordi min dårliger halvdel, kørte sammen med en, på job, i aftes.

Det var godtnok også den bil og den p plads vi snakkede om, erfarede jeg, da jeg vågnede lidt op.

Det viser sig så at nogle var kommet forbi denne p plads, som ligger ved siden af motorvejen, og er godt oplyst, og havde smadret sideruden, hældt noget brændbar væske ind på førersædet, hvorefter de havde smidt et bomberør ind i bilen.:mad::lynogtorden::argh:

Det har med garanti set flot ud, med ildkugler i forskellige farver, men det er ikke det smarteste påhit.:doh:

Heldigvis var der kommet nogle forbi med en pulverslukker og de havde fået slukket ilden inden brandvæsenet kom frem, men hele bilen er syltet ind i pulver fra slukkeren.

TAK til dem for deres indsats.:flag:

Så dagen i dag har været vældig lang.
Jeg har været vågen siden kl. 0.30, for det var umuligt at falde i søvn igen.
ud at se på vraget inden job, i morges, og så ellers sørge for at kontakte alle relevante instanser, for at få klaret det praktiske.

bilen er til skrot og ingen forsikringspræmie, da det var en ældre bil kun med ansvarsforsikring på.:frowning:

Så nu står jeg og skal finde ny bil inden weekenden, for vi begge kan komme på job.

Så til jer bøh tosser der har muntret jer med min bil: DET ER EN OMMER.:argh::argh::argh::argh:

:doh: …små hjerner små glæder :thumbdown:

Håber du finder en ny bil snart. :ok:

Sådan nogle dumme unger :mad:

Sanni, sikke noget MØG, hvorfor er det så Sjovt at ødelægge folks personlige ejendele :(…

Sådanne nogle BIB…

øv altså, hvad tænker folk dog på - kæmpe kram til dig

MVH
Gitte

Sikke noget møg. Bare folk dog kunne lade andre folks ting i fred. Håber du hurtigt finder en ny bil.

Hvor er det tarveligt…

Sådan nogle kvart-hjerner. :doh:

avs, sikke da nogle båt-nakker
håber du finder en anden bil hurtigt

sådan noget møg, det er bare rigtig pi… irriterende at man ikke kan ha sine egendele i fred.
det er rigtig træls for jer at i nu skal ud og bruge penge på en ny bil, heldigvis bugner markedet med billige brugte biler i øjeblikket og sælger ka tit garanteret presses godt i pris og man får så en rigtig god bil til en billig penge

:? Har i råd til ny bil

Ej, hvor er det da bare for træls!!

Vi har også lige fået lavet hærværk på vores fine nye bil og det koster 8000 kr at få lavet! Møg! Sådan nogle møg-mennesker fatter abre ikke at det er andre mennskers ejendele!

Jeg håber du når at finde en ny bil, eller at der er en sød sjæl der vil køre en af jer frem og tilbage på job!

kors hvor idiotisk !!!

:kram:

Det er vi nødt til at finde/have, for ellers kan vi ikke kiomme på job.

Så må der skæres andre steder, ex julegavebudgettet, rejser, katteudstillinger osv.

[quote=Mig og Mille T;291681]Det er vi nødt til at finde/have, for ellers kan vi ikke kiomme på job.

Så må der skæres andre steder, ex julegavebudgettet, rejser, katteudstillinger osv.[/quote]

Hvad har i og købe bil for så kunne vi andre kigge lidt og hjælpe dig :?

Hej

Det er sådan noget svineri. det klaphovder tænker ikke på at nogle ikke har kasko på deres biller / bilen er for gamle til det kan svare sig og man så ikke for en krone igen. det er jo en kæmpe udgift for en.

Det er jo ikke alle som lige kan finde nogle penge her og nu.

Tro man skal være glad man ikke ser dem der gør det i øjeblikket. kunne godt være der var sket ting og sager så…

ØVØVØV sådanne nogle i******.
MEN husk samtidigt at få den afmeldt hos SKAT på motorkontoret, da I ellers skal forsætte med at betale vægtafgift osv.
Men mindre Politiet helt klart har sagt at de vil sende de brændte plader ind !!!

Jeg ved endnu ikke hvilken bil vi vil have.
Det drejer sig om at få noget at køre i NU, og så må vi kigge efter bilen på et andet tidspunkt.
Så noget der har 4 hjul og nummerplader.
Skal ud og se på en gammel bil nysynet i dag.
Håber den er ok indtil videre.

Jeg har fået Falck til at køre den til ophug, og huggeren sørger for afmelding og aflevering af den tiloversblevne nummerplade.

Tak for jeres remindere om hvad jeg skal huske og ikke mindst jeres forståelse for denne trælse situation.