Laaaang venteliste

jeg har lige meldt mig ind i århusbolig og ville se hvad nr jeg ca. ville stå der hvor man må have 2 eller flere husdyr.

den laveste er nr 23 og ligger meeeeeget langt væk fra Århus, og den højeste er 1374, mon jeg når det inden jeg dør :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Hvor er det du står nr. 23?

det ka altså gå rimeligt hurtigt, men det kommer jo osse an på hvor du søger, eks er der omkring 20-25 års ventetid for os på en bolig(½hus) oppe i riisvangen
mens der andre steder kun er 1 år
f.eks er veri-parken,fjældevænget,trillegården ikke atraktive steder og derfor går det stærkt med at få en bolig der
jeg har så været medlem af div boligforeninger i snart 25 år
her hvor vi bor er der ret stor udskiftning af lejere, ikke pga af boligens kvalitet el naboer osv, men pga af en ret høj husleje

Her i afd 37 hvor jeg bor, flytter der folk næsten hver uge… Min faster er på venteliste og hun er nr 173 el lign, men regner med at det går ret hurtigt for sig alligevel…
Her må man godt have dyr :slight_smile:

Held og lykke med at få en bolig :smiley:

[quote=Elisabeth;196919]Her i afd 37 hvor jeg bor, flytter der folk næsten hver uge… Min faster er på venteliste og hun er nr 173 el lign, men regner med at det går ret hurtigt for sig alligevel…

Held og lykke med at få en bolig :D[/quote]

øhhhh afd 37 er da fjældevænget og der er husdyrhold da ikke tilladt el er det blevet ændret, har nemlig selv indtil for 5½ år siden boet der

http://www.aarhusbolig.dk/find+bolig/listevisning

hvis rygevænget hører under samme boligforening var der ikke tilladt dyrehold for øhhhhhhhhhhhhhhh…i 1979…uhhhh er jeg så gammel…for 30 år siden

nååååååå, det var jo tæt på ruder konges fødseldag, det var jo før fjældevænget blev bygget, men ja rydevænget er osse med i aarhusbolig

I Hammel. og det er altså liiiiidt for langt væk.

[quote=Johnny;196915]det ka altså gå rimeligt hurtigt, men det kommer jo osse an på hvor du søger, eks er der omkring 20-25 års ventetid for os på en bolig(½hus) oppe i riisvangen
mens der andre steder kun er 1 år
f.eks er veri-parken,fjældevænget,trillegården ikke atraktive steder og derfor går det stærkt med at få en bolig der
jeg har så været medlem af div boligforeninger i snart 25 år
her hvor vi bor er der ret stor udskiftning af lejere, ikke pga af boligens kvalitet el naboer osv, men pga af en ret høj husleje[/quote]

riisvangen. haha. det er vidst der jeg også gerne vil bo. jeg står som nr 1244 på venteliste der til :besvimer::besvimer::besvimer:

det skal jo også helst være steder hvor man gerne vil bo. og der skal være tilladelse til dyr. helst 2 eller flere.

[quote=Elisabeth;196919]Her i afd 37 hvor jeg bor, flytter der folk næsten hver uge… Min faster er på venteliste og hun er nr 173 el lign, men regner med at det går ret hurtigt for sig alligevel…

Held og lykke med at få en bolig :D[/quote]

jeg har jo først lige meldt mig ind for et par timer siden. så jeg ved ikke hvor hurtigt det vil gå for mig. hehe:ups:

og mange tak. :):slight_smile:

Krydser fingre for at der ikke går alt for lang tid :thumbup::kryds:

Sådan er det desværre de fleste tilfælde :frowning: Vi fortryder også, at vi ikke har været indmeldt i længere tid… Men vores planer har jo også ændret sig gennem gennem de sidste 9 mdr.

Hmm alle har da dyr her… Og det ved varmemesterene i hvert fald… Hund har ingen, men rigtig mange har katte og de ses altid i vinduerne, også hos dem i kælder-etagen…
Vi har da haft kat da de var her for at tjekke el/varme/vand målere og de har intet sagt heller… Så ved ikke om det bare er fordi de er ligeglade så… Må næsten hen og spørge dem for at være sikker