I nat da Laban skulle have sin godnat-nussetur, fik jeg ham til at gå fuldstændig i selvsving. Jeg snakkede rigtig meget til ham. “Nåååååh er den lille Laban så fin”, “nåååååh er den lille Laban lækker” osv. Hver gang jeg sagde hans navn rullede han rundt og øjnene kørte rundt i hovedet på ham og der var gang i det helt STORE spinderi:tihi:. Det var tydeligt at han reagerede på lyden af hans navn og på mit toneleje. Det var rigtig skæg og skide hyggeligt:wehuu:
Hvor hyggeligt!! Der er intet bedre en super kælne katte om morgene… eller på et vilket som helst andet tidspunkt!
Det er bare så dejligt når man kan få missen til det. Leopold og jeg snakker også tit sammen og han bliver også super kælen og glad hver gang vi har sådanne stunder. Han løfter først pelsen omkring haleroden, så bliver halen til en støvekost og til slut laver han hanekam. Det er velvære, kæleri og sjov og ballade, når han gør det. Han ligner en dejlig tyk fed kat når han gør det og jeg fatter slet ikke min slanke mis kan have så meget pels:)
Knus Elin