Lad mig introducere:

Jeg kunne ikke rigtigt finde ud af om jeg skulle oprette en tråd, men blev til sidst enig med mig selv om, at det er uhøfligt ikke at introducere sig… Derfor: Hej alle kattegale og -glade debatørrer! I mangel af en smiley der vinker kan I få et håndtryk: :håndtryk:
Ligesom jer elsker jeg katte (specielt min egen:hjerte:) og er åbenbart kattegal nok, til at have oprettet en profil på kattegale.dk …
Til hverdag studerer jeg på Københavns Universitet, hvilket betyder at mest af tiden bruges på selvstudie hjemme i den lillebitte ungdomsbolig jeg deler med min kæreste og ikke mindst min kat Ebony. Det betyder at der er masser af tid til katte-forkælelse og Ebony elsker at smide sig på skødet, når jeg sidder med min bærbare “studerer”(/burde studerer:ups:, som fx nu).
Sidste år troede jeg at jeg skulle have kat, men jeg tror at det viste sig, at det var vores kat Ebony der skulle have mennesker… Jeg kan i hvert fald sagtens følge de brugere herinde, der erklærer sig lykkelige slaver til deres sofaløver derhjemme. Man kan godt blive i tvivl om, hvem det er der “holder” hvem! :smiley:
Jeg ved ikke hvad man “laver” på sådan et katteforum, men det finder jeg nok ud af, når jeg får udforsket forummet (det er altid godt med overspringshandlinger, når man er studerende…) - Nu er det her jo en “Hej, her er jeg” tråd, men må man nysgerrigt spørge, hvad I garvede kattegale har fået ud af, at være kattegale i fællesskab med andre her på siden? :slight_smile:

  • Med den kommentar, vil jeg springe ud som officiel kattegal på nettet … vi ses derude.

Velkommen hertil :smiley:

Hejsa :velkommen: hertil
Hilsen Lisbeth

:heya: og :velkommen: på kattegale :wink:

Der er da en lille fyr som vinker :wink:

Håber du bliver glad for at være herinde :wink:

Velkommen til :slight_smile:

Kort og godt… viden! masser af viden! :thumbup:
Nå ja… og et fællesskab med andre med samme interesse… et par rigtig gode veninder, og indtil videre ikke mindre end 7 katte gennem tiden :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til :velkommen:

Som Ann siger, så får man VIDEN! :slight_smile: Viden om adfærd, foder, træning, opdræt, racer…alt om katte. Det er helt utroligt, så meget man lærer herinde og det er FEDT :ok:

Og så finder man ligesindede. Der er ind i mellem nogen der holder kattenus, hvor man besøger andre kattegale og nusser deres katte, mens der bliver snakket kat i timevis :juhu: Det er vanvittigt hyggeligt!

Jeg håber du bliver glad for at være her :slight_smile:

Viden kan jeg tilslutte mig. I rigelige mængder.
Udvidelse af horisonter, en del “Guuuuuuud - er det rigtigt?” og “AHAA!” oplevelser.
En masse forelskelser i diverse brugeres katte, opdrætternes killinger…
Forundringer, debatter, noget at lave når man er arbejdsløs og til tider ugidelig :tihi:

Hejsa, MissPil - og velkommen til. :slight_smile:

Velkommen :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Uha, det synes jeg allerede at jeg er blevet fanget af. Tråden om hvilken race man har valgt og hvorfor, kan virkelig give lyst til at udvide sin kattebestand betragteligt - for i virkeligheden er alle katte jo skønne!

Og tak for jeres svar alle sammen - glæder mig til at blive klogere :wink:

:heya: Velkommen til Kattegale

Som almindelig kælekatteejer har jeg været meget glad for al den erfaring og viden, der er samlet her, og som der generøst bliver delt ud af til newbies som mig selv. Det har jeg gjort brug af mange gange.

Så er der, som flere nævner, fællesskabet med andre, der kan forstå den bacille, man er bidt af. Og ikke - som ens bror - tror, at det er en aprilsnar, når man anskaffer sig sin tredje kat inden for mindre end et år :høhø:

En kat, som man selvfølgelig har fundet herinde, fordi man har forelsket sig i de billeder, der er blevet vist. Faktisk burde sitet nok komme med en advarsel - både mod de alt for nuttede kattebilleder og den hyggelige, uhøjtidelige del, som hurtigt kan blive en rigtig tidssluger :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

:heya:
Velkommen til…håber du bliver glad for at være herinde!!

:velkommen: til :slight_smile: håber du bliver glad for at være her!

:slight_smile: Velkommen til MissPil, ja man kan virkelig lære noget herinde, håber at du blir’ glad for at være her.:slight_smile:

Hej og :velkommen:til Kattegale