Jeg er sikker på at der er levering med T-Roc hvis du spørger pænt
Det kan da fornyes - vær nu ikke så hjælpeløs - det drejer sig om drengenes lillesøster
Aha, så T-Rex vil komme med T-Roc
Jeg tror du skal tage det personligt. Mig hvæste hun i hvert fald ikke af
Det sagt, så virkeligt skønne og håndterbare killinger. Klippede negle på dem mens vi var der. Fremmed dame gjorde noget de aldrig havde prøvet før, og alle tog det bare SÅ flot.
Jeg synes at hun er smækker lækker
Så alt i alt er jeg lidt usikker på om jeg tør tage en ny husmis ind, nu her endelig er nogenlunde ro i huset, som er delt op i 3
Kan godt forstå du tøver, det sagt tror jeg at det 1. vil være noget andet at få en killing hjem, og 2. min erfaring som opdrætter er at det er sundt for killingerne, ift bofæller i det nye hjem, at vikse op med katte der ser væsentligt anderledes ud end egen race. Derfor ærger jeg mig også over at vi ikke længere har en kæmpe langhåret maine coon Det var så sundt for de små
Syntes da lige i skal se Evas billeder af naboens læhegns killinger.
Skal vi ikke se flere billeder?
Jeg kan da godt høre Judy om hun giver en kop kaffe snart … er det den ret grimme tøs med hvidt du vi se igen?
er det den ret grimme tøs med hvidt du vi se igen?
Måske …
Hvad er det blevet til med disse killinger - er @Skattekat gået stille med dørene og hentet “den lille grimme tøs” ?
Desværre tror jeg Judy har bestemt sig for, at hun ikke kan skille sig af med nogen af dem medmindre Eva beslutter sig for at tage en af dem
Der er ikke meget “desværre” ved det. For sikke en dejlig nyhed at de dejlige killinger får et fantastisk hjem…
Helt klart de gør men der er mere i det end det.