Læhegns kilingerne

Jeg er sikker på at der er levering med T-Roc hvis du spørger pænt :wink:

1 Synes om

Det kan da fornyes - vær nu ikke så hjælpeløs - det drejer sig om drengenes lillesøster :thumbup:

3 Synes om

Aha, så T-Rex vil komme med T-Roc :wink:

1 Synes om

Jeg tror du skal tage det personligt. Mig hvæste hun i hvert fald ikke af :engel:

Det sagt, så virkeligt skønne og håndterbare killinger. Klippede negle på dem mens vi var der. Fremmed dame gjorde noget de aldrig havde prøvet før, og alle tog det bare SÅ flot.

6 Synes om

Jeg synes at hun er smækker lækker :heart_eyes:

3 Synes om

Kan godt forstå du tøver, det sagt tror jeg at det 1. vil være noget andet at få en killing hjem, og 2. min erfaring som opdrætter er at det er sundt for killingerne, ift bofæller i det nye hjem, at vikse op med katte der ser væsentligt anderledes ud end egen race. Derfor ærger jeg mig også over at vi ikke længere har en kæmpe langhåret maine coon :smil: Det var så sundt for de små

3 Synes om

Skal vi ikke se flere billeder?

1 Synes om

Jeg kan da godt høre Judy om hun giver en kop kaffe snart :wink: … er det den ret grimme tøs med hvidt du vi se igen?

Måske … :flojte:

4 Synes om

Hvad er det blevet til med disse killinger - er @Skattekat gået stille med dørene og hentet “den lille grimme tøs” ? :thumbup:

1 Synes om

:flojte:

2 Synes om

Desværre tror jeg Judy har bestemt sig for, at hun ikke kan skille sig af med nogen af dem medmindre Eva beslutter sig for at tage en af dem :slight_smile:

5 Synes om

Der er ikke meget “desværre” ved det. For sikke en dejlig nyhed at de dejlige killinger får et fantastisk hjem…

4 Synes om

Helt klart de gør men der er mere i det end det. :slight_smile:

4 Synes om