Syntes da lige i skal se Evas billeder af naboens læhegns killinger. Mormis forsvandt da de var ca. 17 dage gamle, så Judy tog dem ind og flaskede dem, der er 4 piger og 1 dreng … alle klassisk tabby, 4 med sølv og 1 uden.
Meningen var at både mor og killinger skulle fanges ind, så der kunne lukkes for dette produtionsbånd men desværre nåede hun at forsvinde inden
Måske en eller flere vil mangle et hjem om nogle uger, hvis ellers Judy kan give slip
Jeg har godt nok kun 2 husmisser tilbage og Tiffa på 16 er dårligt kørende, så der er udløbs dato på hende, så jeg overvejer det men det er ikke nogen hemmelighed at siatalere er nogle være race’ister, så jeg tøver lidt. Jeg vil gerne have en udstillings husmis, men det er ikke sikkert det bliver en af dem her, selvom de helt sikkert har sindet og temperamentet til det
Hun er den eneste af dem, som en lille smule attitude … de andre er bare søde og kælne … hun hvæste af mig begge gange hun har mødt mig … inden hun væltede om på ryggen og spandt
Nogle af mine vil tage fint imod en husmis men jeg har desværre en Sami som tænder af på alt, der ikke er siataler … Han kan så i store træk undgåes men så er der Kaj og BB, som blev omplaceret fordi de ikke kunne lade Tiffa være i fred og de er også lidt hårde ved Gåhjemmis, han kan heldigvis give igen (De kom retur sidste år)
Så er der Peststilensen, som i den grad er en ukendt faktor … der er netdør mellem ham og huset andre katte, (Han går sammen med min eneste avlspige) han er ikke agressiv overfor siatalerne igennem netdøren men han er det overfor husmisserne især Gåhjemmis
Så alt i alt er jeg lidt usikker på om jeg tør tage en ny husmis ind, nu her endelig er nogenlunde ro i huset, som er delt op i 3
Puh… Det er så hårdt… Jeg forstår dig virkelig godt…
Lige der synes jeg vores race bliver så trælse for de husker alt for godt og bære nogle gange meget nag og så bliver det helt umuligt