Læhegns kilingerne

Syntes da lige i skal se Evas billeder af naboens læhegns killinger. Mormis forsvandt da de var ca. 17 dage gamle, så Judy tog dem ind og flaskede dem, der er 4 piger og 1 dreng … alle klassisk tabby, 4 med sølv og 1 uden.
Meningen var at både mor og killinger skulle fanges ind, så der kunne lukkes for dette produtionsbånd men desværre nåede hun at forsvinde inden :woozy_face:

Måske en eller flere vil mangle et hjem om nogle uger, hvis ellers Judy kan give slip :grin: :venter:

Pige m/hvidt


Drengen


Pige m/hvidt


Pige m/hvidt men uden sølv


Pige uden hvidt


28 Synes om

Hvor er de smukke :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Hvor ser de dejlige, friske og frække ud. :
:heart_eyes:

1 Synes om

Sikke dog nogle dejlige nogle, :hjertekat:, du behøver hvis ikke meget tekst på salgs annoncen, de sælger da sig selv

Med venlig hilsen

2 Synes om

De er mega cute :hjerte:

3 Synes om

Hvor er de altså fine!
VH
Susanne

3 Synes om

Skønne læhegnsbasser, er der slet ikke nogen af dem der har charmet sig ind :wink:

… og det er så skønt at høre sådan en historie :hjerte:

3 Synes om

Jeg har godt nok kun 2 husmisser tilbage og Tiffa på 16 er dårligt kørende, så der er udløbs dato på hende, så jeg overvejer det men det er ikke nogen hemmelighed at siatalere er nogle være race’ister, så jeg tøver lidt. Jeg vil gerne have en udstillings husmis, men det er ikke sikkert det bliver en af dem her, selvom de helt sikkert har sindet og temperamentet til det :grin:

9 Synes om

Hende her er ikke ret køn … :snydt:

11 Synes om

Hun er den eneste af dem, som en lille smule attitude … de andre er bare søde og kælne … hun hvæste af mig begge gange hun har mødt mig … inden hun væltede om på ryggen og spandt :rock: :rock: :grin:

11 Synes om

Ja …og??
Det lyder til, hun er en klog lille mis :muhaha:

5 Synes om

Anne må jeg være fræk at spørge hvorfor du ikke tror disse er gode i forhold til dine?

Jeg ved jo godt de er racister, men når du nu har huskatte som jeg går ud fra ligner de små, så plejer problemet da at være mindre

Mine balineser var utilfredse med vore nye hellig birma og det tog lige lidt længere tid med sammenføring end det plejer. Så det er rent nysgerrighed

2 Synes om

Bla bla … Hvornår skal jeg komme med hende?

4 Synes om

Når hun er gammel nok …
Ej, det ville være synd for hende at skulle hvæse ad dig hele vejen fra Jylland til Sjælland :flushed:

5 Synes om

Nogle af mine vil tage fint imod en husmis men jeg har desværre en Sami som tænder af på alt, der ikke er siataler … Han kan så i store træk undgåes men så er der Kaj og BB, som blev omplaceret fordi de ikke kunne lade Tiffa være i fred og de er også lidt hårde ved Gåhjemmis, han kan heldigvis give igen (De kom retur sidste år)

Så er der Peststilensen, som i den grad er en ukendt faktor … der er netdør mellem ham og huset andre katte, (Han går sammen med min eneste avlspige) han er ikke agressiv overfor siatalerne igennem netdøren men han er det overfor husmisserne især Gåhjemmis :frowning:

Så alt i alt er jeg lidt usikker på om jeg tør tage en ny husmis ind, nu her endelig er nogenlunde ro i huset, som er delt op i 3 :slight_smile:

4 Synes om

Der er et eller andet med hende her, den billede glemme jeg ikke, ved ikke hvor mange gange jeg har set den for mig i dag :blush: :hjertekat:

Misforstår mig ikke de er alle, dejlige

Med venlig hilsen

6 Synes om

Puh… Det er så hårdt… Jeg forstår dig virkelig godt…
Lige der synes jeg vores race bliver så trælse for de husker alt for godt og bære nogle gange meget nag og så bliver det helt umuligt

Jeg er sikker på at anne kan finde vej til dig npr hun er gammel nok… Hun vil være dejlig at følge her på kattegale

3 Synes om

Jamen så kan du jo tage til Jylland og hente hende, så er det dig, hun kan hvæse af hele vejen :slem:

1 Synes om

Mit pas er udløbet … :surrender:

1 Synes om