Jeg kunne godt tænke mig at overraske kæresten i morgen med en super lækker aftensmad… men hvad…
Er der ikke en der har en rigtig god opskrift? Det skal være nemt at lave, og må ikke indeholde fjerkræ, da jeg ikke kan tåle det
Jeg har siddet og kigget på lidt forskellige sider med opskrifter, men opskriften siger jo ikke ligefrem om det smager godt
Så lidt anbefalinger af opskrifter vil være lækkert
Er han mest til oksekød eller kan han også godt lide fisk og skaldyr?
Synes nu aldrig man går galt i byen med en god bøf, med kartoffel og en lækker salat til.
Jeg har en god opskrift på bagt kartoffelmos med bacon, hvis det kunne være interessant?
En god salat kan evt. indeholde fetaost (eller anden salatost) og avocado, rød løg mm.
Pga det snart er påske er der begyndt at komme en masse lammekød. Det er stort hit her hjemme. der til laver jeg en bagt kartoffelmos til. Lav en god mos ( jeg plejer at bruge lidt smør, cremfrais og mælk for at få den luftig) rister bacon i tern og løg i tern på en pande og blander det i mosen. i tiden er jeg vild med prima donna ost så jeg jeg 1-2 hånd fuld ost efter smag. smager til med salt, peber og revet muskat. Hæld det i et smurt ildfast fad og bag det på 220 grader varmt luft til overfladen er gylden. Ville dampe nogen bønner til. Lave en god rødvin/svampe sovs til med lidt fløde i.