Lækkerheds alarm! - Ragdoll Kaizer

[QUOTE=Skattekat;718782]Jep, de bor nærmest i min baghave :stuck_out_tongue:
Det er nok en måned siden jeg var der og han ser da ikke ud til at være blevet mindre lækker nu …[/QUOTE]

Ej hvor sjovt… Hvis du ser ham igen inden jeg får hentet ham, så må du lige pusse-nusse ham lidt fra mig :wink:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;718791]Du har selvfølgelig ret :slight_smile:

…men på den anden side, så ved du også, hvis han smutter ud - så bliver der
heeeeelt stille :besvimer:[/QUOTE]

Hihi, har skam anskaffet mig net til skrænt døren… Skal ikk nyde noget af at guldklumpen forsvinder :wink:
Men gad vide om jeg nogensinde får noget søvn med sådan nogen lækkerheds alarmer bimlene i hytten hele tiden :wink:

Åh det er jo lige sådan en som ham jeg går og drømmer om :smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter::smelter:. Han er bare smuk, jeg kan godt forstå at du har svært ved at vente.
Glæder mig til at følge ham herinde og husk… masser af billeder.

Han er godt nok smuk allerede:hjerte: - tør slet ikke tænke på, hvordan han bliver som voksen. :slight_smile:

Han bliver forhåbentligt helt fantastisk :wink: GG

Super DEJLIG dreng! Og godt valg af opdrætter:ok:

Jeg har selv et par Ragdolls og de er simpelthen så skønne og blide:hjerte:

:ihhaltsåå:

Jeg kan altså overhovedet ikke se noget pænt ved så den vamset, blød, kærlig og varm Ragdoll-killing :surrender1:

Ahhrg, så skidt da…:knuser:

:wehuu:Nøj hvor er han bare bedårende. Virkelig smuk! Kan sørme godt forstå at du glææææder dig.

:smelter: hvor er den bare lækker

Tak skal i have :smiley:
Jeg synes også han er fantastisk :wink: hehe

tæller ned, dag for dag… 11 dage tilbage… :smiley:

Hvor er han kær!!:hjerte::wehuu:

Hvor ser han dejlig ud :love2: Kan godt forstå du glæder dig til at blive hans slave.

Har du andre katte han skal sammenføres med eller får han lov til at være enlig prins?

…10 :tihi:

Damn en lækker misling!! Dyrk lige de øjne!

[QUOTE=Lise H;720782]Hvor ser han dejlig ud :love2: Kan godt forstå du glæder dig til at blive hans slave.

Har du andre katte han skal sammenføres med eller får han lov til at være enlig prins?[/QUOTE]

Han starter med at være ene-hersker :slight_smile:
Men jeg vil ikke afvise at jeg nogensinde anskaffer mig flere… Men indtil videre er det ham der skal herske i min lejlighed, og forkæles af hans undersotter (Mig og kæresten) :høhø:

Jeg dyrker… alt det jeg kan :wink: Tro mig!! :smiley: Jeg er heeelt solgt… Er bange for, at han kommer til at sno mig om sin lillefing… øøøh… pote, når han kigger på mig med de øjne! :wink: