Lækkerheds alarm! - Ragdoll Kaizer

NU Fandt jeg ud af hvordan man oprettede billeder her :smiley:
Og jeg lovede jo højt og helligt at flashe min smuksak når jeg fandt ud af det! :slight_smile:

Nu er der kun 14 dage til jeg får ham hjem… :wehu: Jeg er så småt begyndt at tælle minutter!!! :tihi:

Her er han så (De 3 nederste billeder har jeg fået tilsendt i dag. Så de er sprit nye!)

:smelter:
Mums, hvor er han bare en smuksak ja!!! :wehuu:

:smelter: hvor er den bare nuser

Nuiii hvor er han da bare lækker :smelter:
Glæder mig til at følge ham herinde :wink:

Tak skal i have :smiley:
Jeg er også bare TOTALT forelsket. Og Christa siger han er en putterøv :hjerte: :wehuu:

Har invisteret i 2 kradsetræer, legetøj, skåle, børste, mere legetøj, og været igang med at sætte hovedet i blød for at få lavet noget godt aktiverings-gejl til ham.
Nu mangler jeg bare katten og maden :tihi:

[QUOTE=Darc;718666]Tak skal i have :smiley:
Jeg er også bare TOTALT forelsket. Og Christa siger han er en putterøv :hjerte: :wehuu:

Har invisteret i 2 kradsetræer, legetøj, skåle, børste, mere legetøj, og været igang med at sætte hovedet i blød for at få lavet noget godt aktiverings-gejl til ham.
Nu mangler jeg bare katten og maden :tihi:[/QUOTE]

Det er vist heldigt, at katte ikke lader til at tage alt for meget skade af at blive overforkælede :høhø:

Han er rigtig skøn, og jeg kan godt forstå, du næsten ikke kan vente på at få ham hjem :slight_smile:

Han er så lækker :love2:

føj da for pokker…han er jo megalækker :slight_smile:

:smelter: bedårende!

[QUOTE=galath;718683]Det er vist heldigt, at katte ikke lader til at tage alt for meget skade af at blive overforkælede :høhø:
[/QUOTE]

haha, ja det må vi jo se om han gør :stuck_out_tongue: Det kan være han bliver en lille diva! :wink:

Hold nu op hvor er han sød! Sådan en lille pufbold :smelter:

Ham har jeg da bare nusset … og kysset på :love2:

Ude hos Christa? :smiley:
Altså, hvis du synes han er kramme/kysse værdig, så er han jo ikke helt tosset vel? :stuck_out_tongue:

Da jeg så ham sidst, var han ikk større end at han kunne ligge i min hånd. Ville så gerne have været derude igen og se ham, men helbreddet har været imod mig.
Så jeg kan bare slet ikke vente mere, til han kommer hjem :slight_smile:

Ork, så lækker! :smelter:

wow!:wehuu::smelter:

Du må nok bruge de næste 14 dages tid på at installere nogle flere
lækkerhedsalarmer, ellers går det da helt galt :cool:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;718766]Du må nok bruge de næste 14 dages tid på at installere nogle flere
lækkerhedsalarmer, ellers går det da helt galt :cool:[/QUOTE]

Det går ikke :wink: der vil bare blive en overdøvene larm af samtlige alarmer der går i gang, i det sekund han træder ind ad døren :tihi:

[QUOTE=Darc;718714]Ude hos Christa? :smiley:
Altså, hvis du synes han er kramme/kysse værdig, så er han jo ikke helt tosset vel? :stuck_out_tongue:
[/QUOTE]

Jep, de bor nærmest i min baghave :stuck_out_tongue:
Det er nok en måned siden jeg var der og han ser da ikke ud til at være blevet mindre lækker nu …

Lækker lille dreng :slight_smile:

Du har selvfølgelig ret :slight_smile:

…men på den anden side, så ved du også, hvis han smutter ud - så bliver der
heeeeelt stille :besvimer: