Længe leve dovenskab

Giiisp -what
Vi har fået noget nyt sengetøj i julegave, det vaskede jeg og det er blev lagt på her igår og det resulterede i at jeg ikke har kunnet undvære min dyne hele dagen idag :ups:
Ejj det er bare så lækkert det sengetøj og jeg har ikke lavet dagens gode gerning :tihi: Jo jeg har vasket tøj og hængt det op, men så havde jeg også undværet min dyne længe nok og så vupti, så lå jeg der igen :sshh: Drengene har også nydt at hygge med mor hele dagen idag og har ligget og boblet ved min side de sidste par timer - åhhh nej nu går det op for mig at de vil være lysvågne hele natten så… :blegne:

Hvad har i lavet idag? Har i været ligeså aktive som jeg eller har i fået noget ud af dagen ? :ups:

Jeg har været nogenlunde lige så aktiv som dig :sshh: … stod sent op, lavede kaffe, stenede foran computeren … og det er stort set det :ups:
Nuppede lige en morfar på sofaen sammen med Tarzan og det resulterede i et hold i nakken (for det var selvfølgelig 2 pers. sofaen -rulleøjne ) … så nu er jeg snart nødt til at gå i seng for at hvile nakken :rock:

Jeg vågnede kl 6 i morges og kunne næsten ikke trække vejret så jeg tog lige en times bad for at løsne op. Jeg tror det er fordi jeg har været sammen med rygere de sidste par dage og det har sat sig i mine lunger. (Undskyld til alle rygerne!)

Så gik jeg i seng igen og sov til kl tolv med Bamse i min arm. Kl to var det tid til at tage på job, og der var ikke meget at lave, for der var kun få unge hjemme! Jeg fik fri en halt time tidligere og nu sidder jeg her og kigger rundt :smiley:

Så heller ikke den helt vilde dag for mig!

-zzz-zzz-zzz

Er der noget så skønt som en natkjoledag ??

Det har jeg oz en gang imellem, så læser jeg, sumper, sover, hygger og nyyyyder bare at jeg kan tillade mig at lave INGENTING - og når man så har en dejlig sovekammerat i Silke - som troligt ligger under, over, ved siden af dynen - så er det bare noget så dejligt.

Her havde jeg stillet en papkasse til hende, for at få lidt gode billeder - men det gad hun altzå ikke at være med til…

I går lavede jeg suppe fra bunden af, ellers lavede jeg ikke noget.

(Yay Therese, der er du jo :thumbup: Dejligt at se Silke igen :wehuu:)
Jeg har også gemt mig under dynen, når jeg ikke lige var på kirkejob: Jeg har nemlig været rigtig uf-syg-feber-hoste og det hele. Det er endelig så småt på retur…

Tja har ikke været fysisk aktiv og har heller ikke været i bad og har heller ikke fået andet tøj på…men har nu været lidt aktiv alligevel.
Har nemlig læst obligationsret til den store guldmedalje…og det behøver man altså ikke at stå rigtig op for at gøre :smiley:
Nu har jeg holdt en alt for lang pause så nu må jeg hellere logge af og læse videre…så må vi se om jeg når at komme i noget andet tøj i dag :stuck_out_tongue:

Uhh ja det var dejlig med en slappedag :sshh:
Idag har jeg dog været en lille bitte smule mere aktiv :stuck_out_tongue: Fik byttet lidt julegaver, og giiiisp hvor er der bare SINDSYGT mange mennesker i fields!! -what Havde forberedt mig på det, men var alligevel ved at få fnidder.
Nu har jeg lige lavet mad til os og drengemisserne og nu er vi alle mætte og tilfredse. Ja drengene er i al fald trillet omkuld på gulvet :tihi:

Øv jeg vil også prøve at have en afslappet dag, hvor jeg bare ikke laver en dyt.
Igår havde jeg 8 mennesker til forsinket julefrokost, så det var der ikke meget afslapning over. Det var da godt nok en nem julefrokost, for jeg skulle kun sørge for sild og drikke varer og brød, men alligevel. Jeg ville hellere bare putte sammen med misserne og Mogens en hel dag, UUUMMMM… Men kors hvor ville jeg få ondt i ryggen af ikke at lave noget, så det er sikkert godt nok jeg bliver holdt lidt igang og nøjes med at have ondt alle de andre steder;o))
Knus Elin