Lære katten at gå på (menneske) toilet

Faldt over de her klip på youtube af katte der går på wc som var det helt alm.

advarsel katte der er på wc :høhø:

//youtu.be/SCLtYXnO0Uk

8 måneder

//youtu.be/EmHQoHya8uI

4 måneder

//youtu.be/t8WXssbcdn4

en f1 savannah

//youtu.be/zQbHS4YJOMc
kat bruger toilet OG toilet papirer…hmm er den dygtig eller har den misforstået øvelsen :tihi:

//youtu.be/vcHpj7dH7Og

de kan også selv skylle ud på kommando :tihi:

Hvordan lærer man mon sin kat det. Skal sikkert læres fra spæd, men tænk alt det besvær og alle de penge man sparer i grus :rock: Og så er man fri for at have bakker stående over alt skal bare lige checke toilet en gang imellem for at skylle ud efter katten, hvis den glemmer det :thumbup:

slet ingen der kender,har kendt eller selv har katte der har lært det der eller har ideer til hvordan man mon lærer dem det. :?

jo de kan sagtens lære det,…der findes et “toilet kit for cats” eller nowet…det er dog bestemt ikke noget jeg vil benytte, da det vil føles som at have 15 teenagere…og kun 1 lokum…køøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

prøv at google… toilet cat training

http://www.citikitty.com/ Det ser næsten for let ud :smiley: Har kun 3 katte :høhø:
Men hvordan træner man dem mon, når der er en 1. sal de gider nok ikke løbe helt ned i bunden for at tisse selv hvis de lærer det :? Eller løbet katte gerne igennem et helt hus når de lærer det :?

Tak for linket sidder seriøst og overvejer at prøve det nu kan nemlig godt se fordelen og med den metode er det jo også muligt at lære de gamle det med lidt helt :kryds:

Jeg ved ikke… jeg tror på en eller anden måde katte virkelig har brug for at grave i gruset før og efter. Og JEG har brug for at se hvad der kommer ud, det er en af måderne jeg konttrollerer om kattene har det godt. Så, tak, men nej tak :slight_smile:

LAvede en tråd om det forleden… finder den lige:)

Her
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?29599-Kattebakke-i-toilettet

Min veninde har trænet sine 4 katte til at bruge toilettet, og hun er SUPER glad for at slippe for grus og kattebakker, og hendes toilet er hverken ulækkert eller andet. Hendes katte kan så IKKE trække ud, så hun har rig mulighed for at tjekke både urin og afføring og har lettere ved at finde ud af hvem der har lavet hvad, hvor hun før ikke altid kunne finde ud af ‘hvem lorten tilhørte’…

Hun har brugt denne her model http://www.yourpetessentials.com/litterkwitter og sagde at projektet med 4 katte, tog ca 8 uger. Og hun har aldrig haft svipsere, hverken med lort eller tis på toiletsædet (eller andre steder).

Dog sagde hun, at det svinede en del i starten hvor der skal fyldes grus i den store ring, men at det var det hele værd. Og hun brugte så to sæt, da hun også har gæstetoilet.

Kattene har heller ikke fået det værre psykisk og ser ikke ud til at de mangler at kratte i gruset, men som en sikkerheds skyld har hun lagt et kradsetæppe foran toilettet (men de bruger det ikke)…

Så der er helt klart mennesker og katte der er super glade for løsningen, og katte er dejlig nemme, for hvis de ikke er med på ideen, så kan du heller ikke få dem til det. Og så skider og tisser de bare dér hvor de synes er mest passende.