Lærkevej

der var et par sjove replikker, men lidt dårlig start IMO, men mon ikke den bliver bedre? Den har da potentialet :slight_smile: kan godt lide introen

Jeg sidder og tænker på - var det i orden at konen aflivede hunden på den måde, uden mandens vidende?

Han ville jo ikke indse, at den var gammel og syg og ikke længere havde glæde ved livet?

:ked::ked::ked:

[quote=Eva;262531]Jeg sidder og tænker på - var det i orden at konen aflivede hunden på den måde, uden mandens vidende?

Han ville jo ikke indse, at den var gammel og syg og ikke længere havde glæde ved livet?

:ked::ked::ked:[/quote]
Jeg synes, det var OK - Han ville ALDRIG være gået med til en aflivning, uanset hvor dårligt hunden havde det.

Skal også se næste afsnit!
(Følger også med i “de desperate”). :høhø:

Jeg mener egentlig også, at det var i orden - det blev jo gjort humant med en stor portion guf - at den så blev behandlet lidt respektløst bagefter er så en anden sag.

:(:(:frowning:

“Desperate husmødre” er også et must for mig - har fulgt med i den fra starten.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

tror også jeg vil se næste afsnit hvis jeg husker det… Og jeg har de desperate på dvd G

Ikke min smag overhovedet, stod af efter 6 minutter, men ser heller ikke Desperate husmødre :thumbdown:

Det ene afsnit er lige optaget, og kommer først i næste omgang de sender serien. Det andet afsnit kommer sikkert snart, men hvis jeg fortæller jer hvor i skal kigge så tar jeg jo spændingen fra jer. Der sker noget positivt/uventet for Søs Egelind, der er jeg blandt dem der er omkring hende : - )

:):slight_smile:

Nope… jeg skal ikke se den… ser heller ikke Forbrydelsen og andre danske tiltag…

Gider ikke at være afhængig af at skulle følge med i mange afsnit.

:):slight_smile:

Jeg så det ikke, jeg så Sporløs i stedet for :thumbup:

Jeg synes ikke de danske serier er så gode… Jeg synes de taler så falsk… 2900 happiness troede jeg var spændende, men nej jeg kan slet ikke tage mig sammen til at se det, det helt forkert - en skam!

Viser de en genudsendelse af Lærkevang? Kunne være man skulle prøve at se det :slight_smile: