Lærkevej

idag starter den nye danske serie som hedder lærkevej, den skal vi bare se, det man har set indtil videre ser utrolig lovende ud og jeg glæder mig helt vildt, tror det er humor osv i høj klasse og meget tidstypisk dansk.
skal du/i osse se lærkevej

Nej. :slight_smile:

Jeg overvejer at give den en chance :høhø:

Men “Forbrydelsen 2”, der starter på søndag, skal jeg helt sikkert se. :thumbup:

Jo hvis jeg husker det - men jeg er bange for at blive slemt skuffet.

Jeg kan kun se DR1 pt. (plejer at være så riiigeligt :argh:) … hvilken kanal kommer den på ?

ærgeligt for dig for den kommer på tv2

http://tvtid.tv2.dk/nytomtv/article.php/id-22525423.html

Jeg har været statist 2 gange i Lærkevej, og tror den blir rigtig sjov.

åh ja… hvornår er det nu det er… ?

vil vildt gerne se den, ser så sjov ud håber jeg ikke bliver skuffet.

[quote=Zenriette;262430]åh ja… hvornår er det nu det er… ?

vil vildt gerne se den, ser så sjov ud håber jeg ikke bliver skuffet.[/quote]

den kommer kl 20 og vare 50minutter
syntes osse den ser hylende sjov ud

ja, jeg syntes også den ser vildt griner ud:tihi:

Det kunne da være sjovt at se dig “på arbejde” - ved du hvilke afsnit, du er med i?

Jeps, skal da se hvad det er for noget. :slight_smile:

Det skal ha’ en chance.
Gode og underholdende danske serier er der ikke for mange af.

Men jeg må indrømme, at efter jeg har set reklameklippene for serien, så tyder det lidt på der lægges op til en plat udgave af Desperate Housewife, med et lidt ændret plot.

Har nu bestemt mig til at VI skal se det :tihi:

Nej - jeg skal overhovedet ikke se den.

Syntes de klip jeg har set ligner en dårlig kopi af Desperate Housewifes, som overhovedet ikke har sagt mig noget.

I øvrigt er jeg meget imod at et program som TV2 Vejret skal promovere en serie på den måde i over en uge…

Så nej - den skal ikke ses her :slight_smile: Manden er heldigvis enig.

Ja, den skal da ha’ en chance. :slight_smile:

Jeg er ikke meget for danske film, jeg er meget kræsen på det punkt da jeg syns vores skuespillere er dårlige i forhold til amerikanske :slight_smile:

Så skal heller ikke se den, ser heller ikke 2900 HAPPINES eller andre danske serier :slight_smile:

jeg syntes den var lidt tam, men måske er det kun lidt start-vanskeligheder, dog var der et par herrefede kommentarer i den som gav et godt grin

Jeg ser med næste torsdag også

:D:D:D:D

Jeg kunne godt lide den…