så på tirsdag flytter min kæreste til jylland laaaaaangt ude på landet :høhø: Hvilke ting vil være fordel at hamstre før vi får fat i en bil,knallert eller lign til stor indkøb.
Men bortset fra det,så er en god investering evt en cykeltrailer.
Harald Nyborg har en,som jeg i hvertfald havde glæde af i mange år,den var hurtigt tjent ind
Og så lærer man også hurtigt at gå specielt efter tilbudene hos den dyre nærkøbmand.
uanset hvad vil der altid være noget man ikke husker, men hvi man har en rimelig fryser kan det anbefales at “hamstre” kød. Kød skal være enormt dyrt hos nogle, eller billig hos andre.
vi køber svin hos halv-gris bragt til døren for 29/kg og kalv køber vi odense når jeg tager turen frem og tilbage så kød er ikke problemet da vi køber stort ind men tak for tippet
så er der købt “stor strejke ind” for 1900 :høhø:men må jo huske hvad der spares kontra lokal dyr købmand
Hårshampoo, bind, tandpasta, sæbe, barbergrej mm plejer også at koste en bondegård hos de små lokale…så et par stks af det (sammen med maden) så burde du ikke skulle handle foreløbigt.
du får det til at lyde som om i flytter til “timbogtu” læs udørk… hvor langt kan der være til nærmeste netto/fakta/lidl/aldi/alta…eller hvad de nu hedder…
jeg bor selv på landet…og har min 7 km til nærmeste indkøbssted…jeg ville dog være rigtig ked af at skulle sadle hesten…en jernhest ejer jeg ikke, men jeg er meget afhængig af min bil…men jeg har også 50 km til job hver vej
Men grunden til at den blev hevet frem igen, var fordi Zozapper mente han/hun skulle ligge en reklame ind til sit firma. Det blev da heldigvis fjernet, da jeg egentlig synes det var ret frækt, kun at tilmelde sig for det.
Jeg synes det er imponerende at folk i det hele taget gider at oprette sig for sådan noget. De burde vel kunne tænke sig til, at vi synes det er latterligt.