Lave en Blog...hvordan?

Så lige en der ledte efter et sted, at lave en hjemmeside og fik derved ideen til at spørge herinde, hvordan man kommer igang med at lave en Blog ??

Hvad bruger I og er det nemt at gå til?
Ved ikke om det går en forskel, men jeg har en iMac

Alle inputs er velkomne :wink:

Jeg bruger Wordpress, da det er forholdsvis lige til (medmindre, at man har meget store krav til design osv.).

Koster det noget??
Det er nok det eneste krav jeg har. Altså at det IKKE koster noget :høhø:

[QUOTE=Sannela;1054689]Koster det noget??
Det er nok det eneste krav jeg har. Altså at det IKKE koster noget :høhø:[/QUOTE]Min blog, som er wordpress-baseret, er i hvert fald gratis. :slight_smile:

Lyder godt!
Var lige inde og kikke…den ser bare proff ud!! :rock:

Jeg bruger wordpress både som blog og som hjemmeside, det er det som er det fede ved programmet at man kan begge dele :slight_smile:

Tror Wordpress er rigtig godt…
Der er en del der bruger det…
Du kan vælge at bruge de designs de har, men man kan faktisk også lave selv… :slight_smile:

Jeg bruger også Wordpress (omend det er alt for længe siden jeg har blogget) - link i min signatur.

Det er gratis så længe din blog ligger hos Wordpress - og du ikke bruger for meget af deres plads på vedhæftninger :wink:

Okay…jeg vil tjekke wordpress lidt mere ud…
Syntes de har nogle fine temaer. Der kan jeg helt sikkert finde en!
Nu kommer det svære så…at finde det helt rigtige navn :stuck_out_tongue:

Nogen der ved, om man kan lave om på farverne i alle deres temaer…eller om det kun er nogle af dem, man kan med??

Det er kun nogle af dem, man kan det med. Personligt synes jeg, at temaet K2-lite giver flest designmæssige muligheder.

Den kan jeg godt nok ikke lige finde…

[QUOTE=Sannela;1054790]Den kan jeg godt nok ikke lige finde…[/QUOTE]Den skulle meget gerne være under “Udseende” → “Temaer”, hvor du laver en søgning på “K2”. Den popper i hvert fald op her.

Er det her jeg skal kikke??

Min blog hedder www.drivhusprojekt.blogspot.com - der har man rimeligt frit spil, jeg har f.eks, selv lavet baggrunden.

Og den er også gratis.

[QUOTE=Sannela;1054855]Er det her jeg skal kikke??
WordPress Themes — WordPress.com kan bare vælge et tilfældigt og så ændre det efterfølgende. Jeg kan godt se at K2-Lite temaet ikke er der. Når du så har valgt fra linket, får du adgang til nogle andre via Udseende" -> “Temaer”.