Lazy holidays

Der er intet som fridage! Heldigvis er de små “italienske kager” enige med mig :inlove:

Panforte var lidt mere vågen end hans søstre, og kunne lige klare at kigge på mig længe nok til at jeg kunne nå at knipse.

Nuuuuuuuuuuuuiiiiii

:wehuu::wehuu::wehuu:

Det der første billede :besvimer::besvimer:

De er alle bare helt perfekte…Man kan ikke undgå at få smilet fram
Tak for det!!

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

De billeder er lige til at printe ud og sælge som postkort…

:wehuu:

Ja, det er godt den øverste kat ikke er min…den fik da aldrig lov til at sove så :ups:

[QUOTE=En forhenværende bruger;521782]Der er intet som fridage! Heldigvis er de små “italienske kager” enige med mig :inlove:

[/quote]

Hold op hvor er hun kær :iloveyou:

Ja i den grad, og hun glæder sig til at vise dig hendes fine tortiepoter :wehuu:

Dem tør jeg slet ikke se :yikes: :yikes: for så ender hun bare i Greve :lol:

Og ??

:rundtosset: :rundtosset: :rundtosset:

Åhhh nej det der er ALT for nuttet :wehuu: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Ååååååh kysse kysse på de små næser :wehuu::wehuu:

Du er simpelthen tarvelig Pia - sådanne billeder bør IKKE vises uden korrekte advarsler i overskriften!!!

Føj hvor er de kære <3

Pyha, min computer var ved at brænde sammen allerede ved det første billede - eller var det mig… :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg så slet ikke noget, jeg så slet ingen italienske kager…slet ikke spor lazy overhovedet :surrender1:

For hunne da Pia, det er ondt at vise sådanne lækkerier frem, hvor er de kære og især af mittepigen der bare ligger der og blunder så sødt :wehuu:

Pssst Dorte, kommer du og henter mig på vejen så kan vi i fællesskab lave dem om til ægte biscotti :høhø:

Nøj hvor er de kønne dine små italienske kager :slight_smile:
Jeg tænker bare det er synd at opkalde dem efter italiensk bagværk, for det smager da ikke nær så godt som det danske :slight_smile:

Nårh det er da toppen af nuttethed - hvor er de bare fiiiiiin og super dejlige :wehuu:
Man bliver jo heeeeelt forelsket :hjerte:

[quote=MoMo;522083]
Pssst Dorte, kommer du og henter mig på vejen så kan vi i fællesskab lave dem om til ægte biscotti :høhø:[/quote]

Se sådan en har vi skam også i kuldet, men hun er kun en lille Marie kiks lige pt. Hun har haft en hård start på livet, men er ved at vokse sig til en stor Biscotti og snart klar til billeder :thumbup:

En rigtig Italian Christmas Biscotti :hjerte:

:hjerte::inlove::wehuu:

Tak til jer alle for de søde ord om mine små kager. De er simpelthen bare så skønne, i aftes faldt jeg i søvn i kravlegården hos dem. Og da jeg vågnede lå Pandoro og krammede min arm… Ja, så blev jeg altså liggende lidt længere :wehuu:

Jaaaaaaaaaaamen altså!!! :hjertekat: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Kan du så GÅ VÆK med alle de nuttetheder! :venter: Gå væk, gå væk, gå væk!

… Nej okay, kom med FLERE billeder!!! :rundtosset::hjerte::hjerte::hjerte: