Legetøj bliver druknet i vandskålen

Chip kan ikke have tørfoder og vandskål tæt på hinanden. Står de lige op ad hinanden så ender alt mad i vandskålen. Det giver måske en smule mening at få tørfoder gjort blødt (hvis det da er det hun har gang i)

Fiona og især Theodor putter legetøj op i tørfoderskålen; især piperensere og småbolde ender der.

Theodor har på det seneste fået en irritetende vane at smide pomponer, piperensere og især pelsmus i vandskålene.

Eks. i nat vågnede jeg ved at han kom moslende op ad trappen med høje stolte trillelyde, op i sengen og jeg fik leveret en godt våd pelsmus. Han var megastolt over fangsten og jeg roste ham også og takkede for gaven. Ja den adfærd er jeg med på. Nu var jeg var vågen kunne jeg lige runde toillettet; Theodor og den småvåde pelsmus skulle også med… Theodor op på bordet, stadig med trillelyde og munden fuld af mus og så blev mus druknet endnu engang i en ny vandskål. Poten på så musen blev holdt under vandet. Ja denne nu godt og vel smatvådemus blev også stolt slæbt tilbage til min seng.

Jeg er med på at hans gaver er for at sørge for at jeg overlever og det er jo fint han slæber bytte hjem til hans flok :grin: og derfor også får ros for det.

Men hvorfor drunke byttet? Hvad er det for noget?

Det er som minimum noget smat :wink:

1 Synes om

Jeg har spurgt Fatal indtil flere gange om hvorfor det er nødvendigt at drukne ting og helst sokker… Men hun svarer ikke. :smiley: Vi har dagligt et fedt sneglespor af vand efter hun slææææææver rundt på en druknet sok. Det er ikke så slemt hvis det er en af mine sokletter, men fanger hun en af Lars’s arbejdssokker, så er der godt nok dømt sjap :smiley:

1 Synes om

Dygtig Fatal! :smile:

Sokker giver vel lidt mening de lugter af jer og hvis man er lidt katte-heldig, så også lidt af mælkesyre… :muhaha:

Men ja jeg kan godt se at en arbejdssok som har fået lov til at suge vandskålen tom det er lykke at få den slæbt rundt i huset :slight_smile:

Kommer hun så også og afleverer sokkerne igen, eller er det et bytte der ikke deles?

Åh herregud. Vand :joy::joy:

Her marinerer Stevie sine piberensere i vådmaden :nauseated_face:
Det er SÅ SKØNT at blive vækket ved at få en soveindsnasket piberenser i ansigtet. NOT!

1 Synes om

Der ville jeg så også lige sige “tak for kaffe Stevie, du er mig en kende for klam” - se om det hjælper :lol:

2 Synes om

Tro mig! Det gør det IKKE :venter:

Og han ELSKER jo at apportere, så når man kyler den stinkende tingest væk, så … “JUHUU! VI SKAL LEGE!!”

2 Synes om

vand og tørkost er no go i nærheden af hinanden her. De gider ikke drikke vandet- mener også det anbefales at holde det adskilt. Desuden smider mine lidt med kroketterne indimellem, så det fik hurtigt ende.

Har også haft en drukner på et tidspunkt. Våde ikea dyr er såååååå lækre,

3 Synes om

Ja ja vi havde en toilet drukner…

2 Synes om

Han vil vel bare være sikker på at musen er død! :smiley: :stuck_out_tongue_winking_eye::joy_cat::rofl:

1 Synes om