Legetøj og kradsedyr mv

Jeg synes så ikke, at 15 cm. silkebløde, farvede fjer har noget at gøre i en missemave. Hun kan næsten ikke spytte dem ud. De har ikke fast form som vi kender fra alm. fuglefjer.

Den hedder Kong Kickeroo og er designet til at stimulere deres lyst til at gribe fat og sparke med bagbenene på den. Når de gør det, så har det den sidegevinst - herhjemme - at de river underpels (læs: uld:-)) ud fra maven på dem selv - et sted de hader at jeg børster, så det er dobbelt skønt med denne:-)

http://www.cattoys.com/kong-kickeroo-cat-toy.html

[ame=“kong kickeroo - YouTube”]YouTube - kong kickeroo[/ame]

KH

Ah okay… Det kunne da godt være at det var noget der skulle prøves. Dog er jeg så heldig at Diego og May er ret vilde med at blive børstet på maven -tihi her er det mere bukserne og halen de ikke gider. Og Jako gider bare ikke ligge stille mere end 20 sekunder uanset :wink:

[quote=lenschow;249069]Martin gav kattene en Kong tingest fra Zooplus til at sparke til med bagbenene - den er super og det er første gang jeg har fået et stykke legetøj, der rent faktisk holder, hvad den lover.

De bruger den hver eneste dag og pelsen fuger rundt:-)[/quote]

Holder den virkelig endnu på trods af alle de tæsk, de store MCO’er giver den??
Det var da alligevel imponerende, hvis den gør.

Jeg gav vist omkring 25-30 kr for den hos Zooplus med rabat, så det må da siges at være godt givet ud.

M&M gider den ikke rigtig mere. Det var kun lige den første dag eller to, de fik den. Men jeg har også ladet mig fortælle at catnip/baldrian ikke bider på killinger.

// Martin

Det er vist generelt bare forskelligt, om baldrian/catnip påvirker den enkelte kat. Min er i hvert fald totalt bedøvende, og hun er 15 måneder.
Men der er kommet en Kong Kickeroo med i den bestilling, jeg alligevel sad og nussede ved på Zoolus. Tøsen kan godt lide det der med at gribe fast og sparke, så nu må vi se.

[quote=lenschow;249069]Martin gav kattene en Kong tingest fra Zooplus til at sparke til med bagbenene - den er super og det er første gang jeg har fået et stykke legetøj, der rent faktisk holder, hvad den lover.

De bruger den hver eneste dag og pelsen fuger rundt:-)[/quote]

Sådan en har vi også her - Mister og Gå-hjem-mis elsker den, og den får bare tæsk med bagbenene - Misling derimod er ret ligeglad, den var sjov den første dag, men ikke mere.

Denne lille røde mus var det første legetøj Bianca fik da hun flyttede ind hos os.
Nu er hun snart tre år men den lille mus er stadig en af de ting hun leger mest med. Den har været væk mange gange men kommer altid frem igen :slight_smile:

Her er det “badste” legetøj et fad med vand og så en vatpind deri. Så kan man jo sidde ved siden af og “fiske” den op.:thumbup:

Sådan noget har man bare IKKE indendøre, når man har aby og sheltie!!!

Jo… personlig erfaring! men vi fik da vasket gulv den dag… -LOL

Det får vi såmen også hver gang:klapper:

Ja… og kat… og hund… og gulvtæppet… og sofaen… og stolen… og… SUK :rock:

Sjovt nok har vi aldrig siden gentaget dét stunt! :smiley:

Det helt store hit herhjemme, er to legetunneler, der er sat sammen til en :smiley:

Den bliver gæmt væk efter brug og er ikke fremme hver dag. Men når den så kommer frem, så er der liv og glade dage :thumbup: