Legetøj og kradsedyr mv

Hejsa…

Vi mig Jeres kattes bedste legstøj…skriv gerne hvor det er købt eller hvad det hedder :slight_smile:

Denne mus er fra Cleopet og koster omkring 10 £

anna

Kaninhaler, hoppebolde og papkasser er det eneste der hitter her hjemme:)

Små bløde glimmerbolde, knitrebolde, drillepinde og en fjernstyret mus jeg købte i usa sidste år :thumbup:

minkhaler, papkasser, staniolkugler, drillepinde…og sådan en rund aktivitetsdims med en bold i…(vatpinde og kuglepenne, hvis de ligger fremme)

Pelsmus, bordtennisbolde og dankortkvitteringer. Jeg har kunnet finde pelsmus i ZooOve i Flensborg, der kan godkendes (ingen plastik-dutter). De to sidste siger vist sig selv…
Hov, jeg må også huske: Hånddukke fra IKEA! Jeg ved ikke, hvad den forestiller, en hund eller et får, måske. Men den er max grim og sidder elendigt på hånden, men Amira elsker den og slæber gerne rundt på den. Jeg kan som oftest finde den på badeværelset :slight_smile:
Og fjer på pind (Zooplus). Men den leges der kun med sammen med os, ellers er den gemt væk af sikkerhedshensyn.

Papirskugler, sugerør under opsyn og ikke mindst hjemme filtede uldbolde, de er et kæmpe hit! Remonce sidder i timevis og glor på mig mens jeg filter og ligger jeg den fra mig stikker hun af med den, i samme øjeblik jeg kigger væk:tihi:

Åh ja, gavebånd! Det er en kamp at pakke gaver ind her i huset - og gavebånd er jo desværre ikke noget særlig smart legetøj.

Drillepinde med snore, lædersnore, kaninhaler, kaninører etc., sugerør, gerne dem fra McD i indpakning.

Kaninhaler er også et hit her…samt sammenkrøllet bolche papir…

anna

DaBird og PawBreakers…Catcatcher og (hvis Nanna ellers holder sine tænder fra dem) DaFurr eller kaninhaler…
Resten er i kategorien “meget sjovt”… dvs en eller flere af kattene synes det er fantastisk legetøj, men det er ikke noget som kan få hele Banden op at ringe…

(Hvilket minder mig om at DaBird vist skal have nye fjer… ikke sandt Aske? :smiley: )

Ann…billeder tak :slight_smile:

anna

Det er ikke første gang jeg læser det her på forum, men … hvorfor? :?

jeg vil ikke risikere mine kræ kunne kvæles i en fjer, så de er kun fremme nå vi mennesker leger med dem…(det er den årsag jeg har)

gave bånd ligger i min håndtaske, så ingen misser ved en fejl får fat i det… uvidende folk griner, men det er ok, de er jo ikke klogere… men gavebåndene bliver i min håndtaske…basta

Fordi at Amira simpelthen æder fjeren - hvilket jeg ikke tror er smart. Desuden er der en lang elastik imellem fjer og stang, som giver risiko for indvikling.

Haha, hvor godt! Her er det ‘blot’ gemt ned i en skuffe.

I og med at katte også spiser fugle, har jeg såmænd igen problemer med at mine også spiser fjer :slight_smile: Havde fx nogle flotte store svingfjer fra en due med hjem fra hundelufteturen forleden morgen - resterne fra et rovfugleangreb, efter hvad jeg kan bedømme - det har Banden leget fint med i et par dage…

Men jeg har et problem med at Aske æder fjerene på DaBird - det koster jo at købe nyt :smiley:
Desuden har jeg respekt for snore, der kan vikle sig om mine dyr - de kan komme meget alvorligt til skade, så enhver form for legepind er lagt væk, hvis ikke der leges med den…

:?

Hvor var det nu du købte kaninhalerne henne ???

MIG HA* sådan nogen…

SILKE
:høhø::høhø:

Vi (i studiekredsen) køber forresten kaninhaler og lign. hos Lisbeth til en 3-10 kr alt efter størrelsen :slight_smile:

Martin gav kattene en Kong tingest fra Zooplus til at sparke til med bagbenene - den er super og det er første gang jeg har fået et stykke legetøj, der rent faktisk holder, hvad den lover.

De bruger den hver eneste dag og pelsen fuger rundt:-)

Den må du gerne uddybe? :slight_smile: Evt. med link eller billede?