Leia mangler et nyt hjem

Hej KatteGale,

Vi har en ni årig hunkat som hedder Leia herhjemme som vi ikke længere kan have. Vi er blevet nødt til at flytte, efter at have boet i denne lejlighed med hende i syv år - der hvor vi skal flytte til er kat ikke tilladt, og det er det sådan set heller ikke hvor vi bor nu. Vi har i tiden siden vi fik hende fået to børn, og er nu nødsaget til at flytte herfra af forskellige årsager. Vi håber der er nogle som vil give hende et nyt hjem. Hun er meget legesyg og kælen, og det bedste hun ved er at sove i ens skød. Hun er vandt til børn og har boet sammen med hunde og katte før vi flyttede hertil. Hun er dog overhovedet ikke “street smart”, så det ville være bedst med et hjem hvor hun kunne være inde / i lukket gård. Jeg har vedhæftet nogle billeder af hende, det med to katte er hende og hendes bror da de var ret unge. Hun har sine vaccinationer etc., men er ikke steriliseret. Hun oprinder fra Portugal, men flyttede med hertil med min kone i 2010. Hun har ikke en stamtavle, hun blev født på en gård i Portugal af en norsk skovkat og en tilfældig bejler. Håber inderligt at der er nogle som kan give hende et dejligt nyt hjem!

Hendes kattebakke, kradsebræt, legetøj samt resterende mad og sand følger naturligvis med. Jeg håber vi kan finde det helt rigtige hjem til hende hurtigst muligt.

Hun sælges ikke, men adopteres til det bedste nye hjem til en symbolsk sum.

email: [email protected]
tlf: 30 07 03 65

Billeder
http://imgur.com/a/5wfbx

bump

Vi har desværre ikke plads til flere katte, og det samme gælder nok de fleste her på forum, men jeres Leia er en fin kat og tydeligvis én, der betyder noget for jer.

Jeg ville ønske, jeg havde et eller andet godt råd, men voksne katte er notorisk vanskeligere at placere end “små søde killinger”. Ganske uretfærdigt efter min mening, for der er bare så meget mere personlighed i en voksen. Vi har to gange adopteret voksne huskatte - og ikke et sekund haft grund til at fortryde det.

Held og lykke til Leia - hun fortjener det.:hjerte:

Mange tak, vi er virkelig kede af at skulle af med hende :frowning: Har haft kat hele livet, men der er bare ikke så mange steder i Odense mht. lejligheder at man må have dem med… :frowning:

bump