[quote=Therese;137162]:)
Ja, det var det lige præcis !
Jeg har tænkt på at skulle skrive det til dig, men så har jeg glemt det igen…
:fløjte:[/quote]
Var der nogen der sagde ‘‘Civil betjent’’ :?
:fløjte::fløjte::fløjte:
[quote=Therese;137162]:)
Ja, det var det lige præcis !
Jeg har tænkt på at skulle skrive det til dig, men så har jeg glemt det igen…
Var der nogen der sagde ‘‘Civil betjent’’ :?
:fløjte::fløjte::fløjte:
Ninjo kan godt lære dig hans lejlighedssang (“lejligheds-” ). Han har sunget den hele morgenen her i Amagerhyblen, mest ude i køkkenet -tihi. Den er godt nok en smule monoton, men i øvrigt ret simpel…
(tror han er utilfreds med sin mad -tihi)
[quote=Sheer;137244]Ninjo kan godt lære dig hans lejlighedssang (“lejligheds-” ). Han har sunget den hele morgenen her i Amagerhyblen, mest ude i køkkenet -tihi. Den er godt nok en smule monoton, men i øvrigt ret simpel…
(tror han er utilfreds med sin mad -tihi)[/quote]
-LOL-LOL-LOL
Så har jeg sørme fået endnu en engelsk bestilling og er nogenlunde lige så tom som sidst -høhø
Den må ikke være for lang, den skal være munter og den skal være velkendt…
Livet er ikke altid lige nemt, men jeg satser på, der sidder nogle kloge hoveder, der kan komme med input
[quote=Temple Bar;187085]Så har jeg sørme fået endnu en engelsk bestilling og er nogenlunde lige så tom som sidst -høhø
Den må ikke være for lang, den skal være munter og den skal være velkendt…
Livet er ikke altid lige nemt, men jeg satser på, der sidder nogle kloge hoveder, der kan komme med input [/quote]
:?:?:?
Går ud fra, at det er melodunten vi skal hjælpe dig med ???
:fløjte:
Går ud fra, at det er melodunten vi skal hjælpe dig med ???
Yep, bare rolig -høhø
Men jeg er nu kommet en lillebitte smule igang med én, så måske skal d’herskaber til at øve sig på lidt Beatles
[quote=Temple Bar;187239]Yep, bare rolig -høhø
Men jeg er nu kommet en lillebitte smule igang med én, så måske skal d’herskaber til at øve sig på lidt Beatles :)[/quote]
They love it - yeah-yeah-yeah…
Beatles er da genialt til en sang, vis mig den person der ikke kender Beatles ??
Hva med:
You are my sunshine
Den kender alle vidst også