Leonora søger nyt hjem

Min huskat Leonora søger et hyggeligt nyt hjem med nye udfordringer. Hun er en halvbuttet, gråstribet, maine coon blanding på 6 år, med sin helt egen personlighed. Hun trænger til et nyt hjem, da jeg fornemmer at hun ikke er helt tilfreds med sin nuværende situation, og savner lidt aktivitet i hverdagen. Hun er mest en hyggekat der ikke foretager sig særlig meget i løbet af dagen, når man ikke medregner flyttet fra sofa til gulv, og omvendt. Hun elsker at sidde og følge med i hvad andre laver, men da jeg bor alene får hun ikke så meget aktivitet som hun har brug for. Hun er ikke den store “legekat”, men man kan godt får hende til at jage en snor et par meter, hvorefter hun hurtigt mister entusiasmen og ligger sig.
Leonora har tidligere boet i hus hvor hun både var ude- og indekat og er senere kommet i lejlighed hvor hun har været eksklusivt inde. Derfor er der ikke noget krav til hvilket type hjem hun kan komme til.
Hun er dog ikke egnet til en børnefamilie. Hun elsker at ligge i skødet og blive nusset, men siger gerne fra hvis hun har fået nok, og det gør hende uegnet til et hjem med mindre børn.
Hun ville mest sætte pris på et hjem med flere end en indbygger, men er villig til at bo hos hvem som helst , hvis de bare er oftere hjemme end jeg er, så der er lidt mere aktivitet.
Så hvis i søger en skøn selskabskat der ikke er så “high maintenance” så er Leonora lige katten til der skal vælges.

Mie

Hej Mie

Måske kunne du fortælle, om Leonora er steriliseret og vaccineret, og evt. hvor på Sjælland hun befinder sig. Jeg håber, at du finder et godt hjem til hende :slight_smile:

Leonora er steriliseret (Derfor småbuttet:)) og er selvfølgelig også chippet. Hun blev vaccineret de første par år, men har ikke fået den årlige tur de sidste år.
Hun bor i Nordsjælland og kan blive bragt til evt. interesserede, så længe det er inden for et par timers kørsel.

Mie