Leopold søger nyt hjem

Brunmasket siameser 9 år gammel. Jeg har haft ham fra helt lille af. Han er vant til at bo i lejlighed, men elsker at komme ud. Han er sund og rask.
Han er en meget snakkende kat. Og elsker at få opmærksomhed, gerne hele tiden😀
Desværre har min situation ændret sig, så nu er det ikke længere optimalt for Leopold at bo hos mig.
Han er ikke vant til at være sammen med så mange mennesker eller andre dyr.
Så jeg forestiller mig at han vil nyde at være hos nogle, som er hjemme om dagen. Et roligt sted med natur, hvor han kan komme og gå som det passer ham.
Leopold er kastreret, øremærket og har stamtavle. Pris 500 kr.



3 Synes om

Sikke en fin gammel herre :hjerte:

Prøv evt. at sende en mail til formanden for Dansk Siameser og Orientaler Ring, Charly Riis. Hun får mange henvendelser om folk der søger voksne katte til omplacering og det kan være at hun kender nogen som søger.

[email protected]

1 Synes om

Har ledt længe og intenst efter den rigtige kat og håber, du finder, hvad vi har at tilbyde godt nok
:slight_smile:
Min søn er 20 og højintelligent autist, hvilket udelukkende påvirker ham socialt, da han ikke er til mennesker, men i aller højeste grad katte.
Han er vokset op med mit opdræt af maine coons gennem mere end 15 år og altid været den, der kunne med de lidt forsigtige katte, da han er så rolig og tålmodig. Som lille blerøv kravlede han ud af sengen og sov med killingerne :slight_smile:
Han har alle dage ønsket sig sin egen kat og vi har brugt meget tid på at finde den helt rigtige, har han brugt månedslønne på klatrestativer, huler, senge, legetøj, tæpper, foder, den dyreste kattebakke og lagre af grus. Hylder, hængekøjer og kurveting skal vi blot have boret op på væggene…og han har endda lavet en blød rede ved siden af sin elskede computer :slight_smile:
Naturligvis vil han fortsætte med at være indekat og vi vil meget gerne høre mere om hans små særheder, hvad han er pjattet med og hvad han ikke er :slight_smile:

6 Synes om

Åh, hvor jeg håber at Tulipan ser dit indlæg. :hjerte: Det lyder som om, at Leopold kunne få den bedste pensionisttilværelse hos din søn. De der autistiske drenge kan ofte bare noget helt særligt med dyr. :love: Jeg har selv et par stykker af dem, og de er også bare de roligste, kærlige, omsorgsfulde kattehviskere.

2 Synes om

Kan vi ikke lige “tagge” @ Tulipan i håb om det bliver set. :smil:

3 Synes om

Tusind tak for de søde ord, der giver mig både smil på læben og varmer lige i hjertet :smiling_face_with_three_hearts:
Tror autister er så godekattehviskere, fordi de koncentrerer sig om én ting ad gangen og derfor er helt til stede :hugs:
Som min søn også siger, så kan man stole på dyr :smiley_cat:

3 Synes om

Og ellers må du råwe op - jeg har ikke mindre end 2, der ville elske at bo i sådan et smørhul. Har ladet flere af mine gå ud til netop sådan et hjem gennem årene, og autister er netop tit gode sammen med katte :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

@Psuwis, jeg har skrevet til dig privat :blush:

Lovehjerte
Kan du ikke sende mig en personlig besked?
Enten kan jeg ikke finde ud af det, eller også er der noget filter sat op, som jeg ikke noget om, som den nye bruger jeg er :grin: