Lidt af de 4

Her lige lidt nye billeder af de 4 firebenede.

Zilaz

Kista

Kista

Aicha

Ida

Hvor er de dejlige Pia.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Der har da godtnok været en med en lineal, da farverne i Aichas smukke ansigt blev fordelt.

:høhø::høhø::høhø::høhø::høhø:

Nøøøj hvor er de smukke…! Meget symetriske… G

[quote=Eva;391328]Hvor er de dejlige Pia.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Der har da godtnok været en med en lineal, da farverne i Aichas smukke ansigt blev fordelt.

:høhø::høhø::høhø::høhø::høhø:[/quote]

Ja farveskiftet er helt utroligt lige hos hende :slight_smile:

Det er de faktisk de 3 der flerfarvet ja :slight_smile:

Jeg er altså helt vild med Idas “gepard”-tårer der er symetriske… Det er virkelig charmerende!

Ja ok, ved nærmere eftersyn er de ikke nær så længe som gepardens, men meget smukke er de…!

[quote=Barky;391685]Jeg er altså helt vild med Idas “gepard”-tårer der er symetriske… Det er virkelig charmerende!

Ja ok, ved nærmere eftersyn er de ikke nær så længe som gepardens, men meget smukke er de…![/quote]

Ja de er smukke, selvom de ikke er helt så lange som hos geparten.

Meget smukke og særprægede misser :):hjerte:

Ja de er nok lidt særprægede :slight_smile:

Hvor er de dejlige, jeg kommer snart og nusser med hele banden, jeg er nødt til at se dem med fingrene også.
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;391901]Hvor er de dejlige, jeg kommer snart og nusser med hele banden, jeg er nødt til at se dem med fingrene også.
Knus Elin[/quote]

Du skal være så hjertelig velkommen Elin, og tag lige din mand med ik’ :høhø:

Hvor er de altså smukke Pia :wehuu:

Aicha’s tegninger er virkelig særprægede, det har jeg ikke set hos nogen kat før! Smuk! :hjerte:

[quote=Rimmen;392108]Hvor er de altså smukke Pia :wehuu:

Aicha’s tegninger er virkelig særprægede, det har jeg ikke set hos nogen kat før! Smuk! :hjerte:[/quote]

Ja hun er særpræget.
Jeg har dog set det en enkelt gang før, bare med andre farver og så fyldte det ikke så meget som hos Aicha, men helt som Aicha har jeg heller aldrig set før.