Lidt af Filur, Hulk og Zalsa

Hvor er de dog dejlige :wehuu:

Hej Anika, hvis du tror Filur sætter kløerne for godt i Hulk, kunne du så ikke forsøge med at klippe Filurs kløer. Så kan DET da i hvert fald ikke gøre ondt på ham.

[quote=Nevadaisy;89365]Hej Anika
SKØNT at se billeder af dine missere :slight_smile: De er jo allesammen dejlige at se på…og selvfølgelig synes jeg det er ekstra dejligt at se billeder af Filur :wehuu:
Jeg er da ked af han er lidt hård ved Hulk. Jeg kan slet ikke genkende det du fortæller - sådan har han aldrig leget med hans søskende…kan det være fordi han ikke er vant til den lange pels og han sidder fast eller sådan noget :? Jeg håber da meget det løser sig, for han ser da ud til ellers at have det rigtig godt. Men jeg ved jo selvfølgelig heller ikke hvad der var galt i den anden familie og har ingen ide om hvad han har med i bagagen derfra…ved jo kun at han ikke har været sådan hos os. Her var det altid Filur der var “den lille”, hvis der var en der pev så var det som regel Filur. Jeg har hele tiden set ham som de andres “lillebror”, så ja jeg kan kun sige jeg undrer mig over at han er sådan overfor Hulk…som så endda er så stor :uha: Håber virkelig meget de finder ud af det. Ellers kan du jo evt. skrive en mail til Helle Lenschow og høre om hun har en studiekammerat i nærheden som kan besøge jer gratis og se lidt på dynamikken i flokken?
Jeg kan desværre ikke hjælpe - hvis jeg kunne sætte ham på plads skulle jeg nok tage det første tog over til jer, men jeg snakker jo ikke kattesprog :stuck_out_tongue: Men du siger bare til, hvis jeg kan hjælpe på nogen måde med oplysninger eller andet.
Mht. Zylkene er din dyrlæge så 100% sikker på det virker? Det lyder som om Zalsa virkelig har brug for noget beroligende og der ville jeg vælge noget stærkere end Zylkene…vi har nemlig lige prøvet det til Daisy uden nogen effekt overhovedet.

Forresten et rigtig dejlig billede af Filur og Zalsa…det er da bare ren hygge[/quote]

nej er ikke sikker på det virker på hende… hun får nok også sine beroligende og angst dæmpende i stedet for… men er ikke helt sikker på hvad jeg vælger at gøre…
der står hvis man ved der skal ske noget anderledes end normalt skal man begynde behandlingen med zykléne en til to dage før… så vi starter i aften og så ser vi om der sker nogen forandring… for de er allerede begyndt at skyde af herhjemme.

har klippet dem dagen efter han kom… og tog også lige spidsen på dem i går…

De ser skønne ud. -wehuu -wehuu

[quote=Anika;89623]nej er ikke sikker på det virker på hende… hun får nok også sine beroligende og angst dæmpende i stedet for… men er ikke helt sikker på hvad jeg vælger at gøre…
der står hvis man ved der skal ske noget anderledes end normalt skal man begynde behandlingen med zykléne en til to dage før… så vi starter i aften og så ser vi om der sker nogen forandring… for de er allerede begyndt at skyde af herhjemme.[/quote]

OK Daisy fik det i 3 uger og det havde ingen effekt - ville også bare lige sige det, da jeg nok ikke ville stole på produktet, men det kan jo være du kan se en ændring og hvis du så har noget andet liggende, så kan du jo heldigvis bare give hende det :slight_smile: Krydser fingre for I får en god nytårsaften og at hun ikke skal være så bange.