Lidt af Filur, Hulk og Zalsa

Hej alle sammen,

Syntes lige det var tid til lidt nyt om Filur, Zalsa og Hulk.
Filur er faldet rigtig godt til, og ved hvor han vådfodder plads er henne. Når han hører jeg roder med vådfodderet, stille han sig pænt hen på sin plads og venter TÅLMODIGT på jeg er færdig.:savle:
Zalsa og Filur er blevet rigtig gode hygger venner og ligger og putter sammen, alt i mens de spinder om kap. :forelsket:
Hulk er helt facinerret over Filur’s hale, den pisker jo rundt og er ikke lige så pelset som hans egen, derfor lidt sjovere at lege med. Så den ligger han flittigt og daffer til når den hopper rundt i luften. (Filur selv bider tit i den og knurrer lidt af den, da han ikke helt forstår hvorfor den nogle gange følger efter ham og dasker ham i siden når han leger.)-LOL

Men alt i alt går det faktisk ok… Det eneste der bekymrer mig lidt nogle gange er at jeg tror Filur er for hård når ham og Hulk leger. Ret ofte skriger Hulk, eller grøder nærmest. Og Zalsa kommer løbende ud af lokalet helt i chok. Hvorefter der ligger Hulk pels i totter rimelig mange steder og også gerne i Filurs mund… Men jeg giver det en chance. er begyndt at sige høje skældud lyder til Filur når han er for hård. Men bortset far det går det hele perfekt. I får lige lidt billeder med på vejen.

Den lille orange plet på Hulks mave er en helt almindelig lighter, for at vise hvor stor han er så man har noget at samligne med.:slight_smile:

Nååerh hvor er de dejlige :inlove: og han er altså bare ekstra smuk ham Filur der :wehuu:

Tark, jeg e også rigtig glad for ham, en rigtig puttetrold der vækker en om natten ved at kravle op i hovedet og putte. eller ved at ville putte med zasla der ligger på mine ben og hygger om natten.
:wehuu:

Åhh Anika hvor er de dejlige :wehuu:
Lyder bare godt som han er faldet til :thumbup:
Ved ik helt mht deres voldsomme leg, men min umiddelbare reaktion ville også være at lave en høj lyd og fjerne dem fra hinanden. Hvordan reagerer de selv når det er Hulk “skriger” :?
Glæder mig SÅ meget til at se dem alle igen om meget snart!
KNUSER!

[quote=Celina;89078]Åhh Anika hvor er de dejlige :wehuu:
Lyder bare godt som han er faldet til :thumbup:
Ved ik helt mht deres voldsomme leg, men min umiddelbare reaktion ville også være at lave en høj lyd og fjerne dem fra hinanden. Hvordan reagerer de selv når det er Hulk “skriger” :?
Glæder mig SÅ meget til at se dem alle igen om meget snart!
KNUSER![/quote]

Zalsa bliver forskrækket og løber sin vej og kommer hen til mig… Hulk stikker af, hvis han kan, og Filur sidder og prøver at fjerne det pels han har i munden… Det er den eneste reaktion der kommer fra dem. Det værste er Hulk’s skrig om hjælp. Dernæst Zalsa der kommer farende hen til mig, som om, moar gør noget…!

Åh nogle dejlige billeder af dem alle 3. :slight_smile:

Og endnu mere dejligt er det næsten at læse at det går så godt med dem. Ud over Filur og Hulks “kampe”.
Jeg har det selv her hjemme. Mine 2 prinsesser er sådan. Eller det vil sige at Diamond kan være efter Amidale. Hun piver og hyler også når Diamond får fat i hende, og får hende lagt ned så hun ikke kan komme væk med det samme. Jeg kommer også og blander mig når hylene er høje. Diamond sidder også med Amidale’s pels i mund og mellem sine tæer nogle gange.

Men heldigvis sker det ikke så tit. Og ud over det, så har de det fint sammen, så er der ingen problemer.

Håber det hele kommer til at gå godt!

Ja men hvor er de smukke alle tre, men Filur er da godt nok en dejlig fyr. Det der hvor han viser mavse er da herligt og man behøver ikke kigge på pletten på hans mave for at se hvor stor han er. Se bare på ham der holder ham, jeg mener der fylder mis da rimelig meget i forhold til.
Knus Elin

Hvor er de smukke alle 3 :wehuu:
Dejligt det går godt med dem selv om der er lidt gnidninger, håber det bliver bedre :kryds:

[quote=Leopolds mor;89105]Ja men hvor er de smukke alle tre, men Filur er da godt nok en dejlig fyr. Det der hvor han viser mavse er da herligt og man behøver ikke kigge på pletten på hans mave for at se hvor stor han er. Se bare på ham der holder ham, jeg mener der fylder mis da rimelig meget i forhold til.
Knus Elin[/quote]

Filur er den sort/hvide som er ny i flokken - tror du taler om hulen Hulk :stuck_out_tongue: Men ja han er bare sååååå lækker! :savle:

[quote=Leopolds mor;89105]Ja men hvor er de smukke alle tre, men Filur er da godt nok en dejlig fyr. Det der hvor han viser mavse er da herligt og man behøver ikke kigge på pletten på hans mave for at se hvor stor han er. Se bare på ham der holder ham, jeg mener der fylder mis da rimelig meget i forhold til.
Knus Elin[/quote]

Det er Hulk der er den store i armene… Filur er den sort hvide husbamse. Men ja Hulk er en lækkermås:)
Det er de alle.:savle:
:wehuu:

Hvor er de dejlige
Hilsen Lisbeth

Tak for alle de rosende ord om mine fine missere…
Det eneste jeg ønsker lige nu, er at Hulk og Filur kan finde ud af hvordan der skal leges. Det gør så ondt i mit lille kattehjerte når jeg hører Hulken hyle sådan om hjælp.

Lige nu er her herhjemme dømt hygge på fifaen. Ligger med alle 3 missere ved min side og ser film, med dynen.:thumbup::inlove:

så har vi lige været til dyrlægen med hulk og zalsa, for at få dem vejet, så vi kunne se hvad de skulle have og hvor meget pencilin her nytårsaften…

Hulk han vejede : 7,86 kg -what Kæææmpe bamse, men og lidt på den runde side… han kan godt tåle at tabe 1/2 kg… men stadig det er meget når der er ca en måned til at han fylder et år…

Zalsa hun vejede : 4,87 kg mener jeg det var… Hun er tilgengæld snart for tynd. Men jeg har også gået og sagt jeg syntes hun har tabt sig meget… siden sidst vi var ved dyrlægen… sidst vi var der vejede hun 5,5 kg. Jeg håber snart den lille pige begynder at tage på igen… Kan ikke lide man kan mærke hendes knogler så meget.

Men vi kom så frem til de ikke skal have angst dæmpende og beroligende… så de får noget der hedder Zylkéne. Det er kun angst dæmpende. Jeg kan ikke lide at dope dem med piller, så det her er klart det bedste.

De er godt nok skønne alle 3 -love - og så forskellige.

Dejligt at høre nyt om Filur - og forhåbentlig finder han sin plads i gruppen, så de kan lege, uden at den ene skal pibe.

Kunne godt tænke dig at spørge om 2 ting…

Den ene, su skriver penicillin nytårs aften… Hvorfor peicillin?? Ja med mindre en af den er syg, men det har jeg ikke indtrykket af…

Den anden ting: Snakkede du med dyrlægen om Filur´s lidt voldsomme leg med Hulk??

Jeg tror så selv på, at det er fordi han endnu ikke helt harfundet sin plads i flokken, og fordi han har været mere end et sted og er så ung…

Min overbevisning er, at han vokser sig fra det. Og måske osse at Hulk ikke rigtigt kan li at sætte Filurpå plads, selvom jeg tror han kun skulle gøre det EN gang, sådan rigtigt,så ville det være overstået…

Det er aldrig sjovt, når en af misserne græder…:ked:

Dog har jeg en, der kan finde på det, udelukkende pga opmærksomhed, men det er jo noget helt andet…:tihi:

[quote=Copycat-Linda;89321]Kunne godt tænke dig at spørge om 2 ting…

Den ene, su skriver penicillin nytårs aften… Hvorfor peicillin?? Ja med mindre en af den er syg, men det har jeg ikke indtrykket af…

Den anden ting: Snakkede du med dyrlægen om Filur´s lidt voldsomme leg med Hulk??

Jeg tror så selv på, at det er fordi han endnu ikke helt harfundet sin plads i flokken, og fordi han har været mere end et sted og er så ung…

Min overbevisning er, at han vokser sig fra det. Og måske osse at Hulk ikke rigtigt kan li at sætte Filurpå plads, selvom jeg tror han kun skulle gøre det EN gang, sådan rigtigt,så ville det være overstået…

Det er aldrig sjovt, når en af misserne græder…:ked:

Dog har jeg en, der kan finde på det, udelukkende pga opmærksomhed, men det er jo noget helt andet…:tihi:[/quote]

Tror du misforstår min mening med pencilin… Eller nej, det er nok mig der bruger et forkert udtryk, men kunne ikke lige komme på andre. det er til når der bliver fyret krudt af… Zasla kan ikke lide det og miaver og gemmer sig under sengen til det er overstået… og så begynder Hulk at miave som en tosse for at få hende ud igen… der for skal de have noget angst dæmpende ig beroligende… Men det blev til noget angst dæmpende kun. da de ikke skal have mere end nødvendigt…

Nej snakkede ikke med dr. dyr om det med Hulk og filur. For det var ikke selve dyrlægen jeg var inde hos. Men jeg skal til dyrlægen med dem begge d. 19 januar. der skal Hulk have sit et års tjek og der tager jeg Filur med så min dyrlæge kan se ham igennem. :slight_smile:

Hulk sætter Filur på plads. det gjorde han så sent som i går, da han blev for ond ham Filur… Der hvæste Hulk og knurrede og daskede ud efter ham… Men jeg tror at problemet ligger i at Filur tager kløerne godt i når der bliver leget. Det gør Hulk ikke. Har han aldrig gjort og aldrig været vant til.

Hej Anika
SKØNT at se billeder af dine missere :slight_smile: De er jo allesammen dejlige at se på…og selvfølgelig synes jeg det er ekstra dejligt at se billeder af Filur :wehuu:
Jeg er da ked af han er lidt hård ved Hulk. Jeg kan slet ikke genkende det du fortæller - sådan har han aldrig leget med hans søskende…kan det være fordi han ikke er vant til den lange pels og han sidder fast eller sådan noget :? Jeg håber da meget det løser sig, for han ser da ud til ellers at have det rigtig godt. Men jeg ved jo selvfølgelig heller ikke hvad der var galt i den anden familie og har ingen ide om hvad han har med i bagagen derfra…ved jo kun at han ikke har været sådan hos os. Her var det altid Filur der var “den lille”, hvis der var en der pev så var det som regel Filur. Jeg har hele tiden set ham som de andres “lillebror”, så ja jeg kan kun sige jeg undrer mig over at han er sådan overfor Hulk…som så endda er så stor :uha: Håber virkelig meget de finder ud af det. Ellers kan du jo evt. skrive en mail til Helle Lenschow og høre om hun har en studiekammerat i nærheden som kan besøge jer gratis og se lidt på dynamikken i flokken?
Jeg kan desværre ikke hjælpe - hvis jeg kunne sætte ham på plads skulle jeg nok tage det første tog over til jer, men jeg snakker jo ikke kattesprog :stuck_out_tongue: Men du siger bare til, hvis jeg kan hjælpe på nogen måde med oplysninger eller andet.
Mht. Zylkene er din dyrlæge så 100% sikker på det virker? Det lyder som om Zalsa virkelig har brug for noget beroligende og der ville jeg vælge noget stærkere end Zylkene…vi har nemlig lige prøvet det til Daisy uden nogen effekt overhovedet.

Forresten et rigtig dejlig billede af Filur og Zalsa…det er da bare ren hygge

Dejlige billeder af misserne :wehuu:

Dine misser ser bare så skønne ud :wehuu: :wehuu: :wehuu: