Lidt af hvert maj

Ja, det var jo ikke med min gode vilje at Athea endte som fritgående, men det er nu sjovt at se hvor mange forskellige mennesker, der kommer gående med hende på skuldrene eller i armene forbi vores køkkenvindue. Det er både diverse naboer og deres gæster :høhø:

‘‘Det kan godt være, den er plaskefri, men der kommer alligevel pænt meget vand ud af den, når man stiller den på højkant :rock:’’ #noregrets
:pote: LouLou

[QUOTE=Skattekat;1283033]’‘Det kan godt være, den er plaskefri, men der kommer alligevel pænt meget vand ud af den, når man stiller den på højkant :rock:’’ #noregrets
:pote: LouLou

[/QUOTE]

:klapper:

Det har ikke været en sjovt efter en ellers pragtfuld hobby udstilling … Lille Shana kæmper med en grimmer lungebetændelse efter at der har siddet noget fast i hendes hals … hun kan godt bruge lidt krydsede poter og fingre, for at hun begynder at tage næring til sig igen :kryds:

God bedring til Shana :kryds: :kryds: :kryds:

Åh nej :frowning:

:kryds: :kryds: :kryds:

God bedring til lille Shana.:hjerte: Jeg krydser alt hvad jeg kan. :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Er lige kommet hjem fra sygehuset (behandling) og er SÅ træt :zzz:
Skal jeg lave kaffe og håbe på jeg vågner op til dåd, eller tage et par timer på langs :?
Er egentlig for træt til at tage den beslutning …

[QUOTE=Skattekat;1283063]Er lige kommet hjem fra sygehuset (behandling) og er SÅ træt :zzz:
Skal jeg lave kaffe og håbe på jeg vågner op til dåd, eller tage et par timer på langs :?
Er egentlig for træt til at tage den beslutning …[/QUOTE]

Så skal du tage luren. :kram:

Tak for alle de positive tanker, krydsede poter og finger … men Lille Shana klarede den desværre ikke :ked:

Det gør mig frygteligt ondt :ked: :rip:

Årh nej Anne… Det gør mig virkelig ondt. :ked:

Jeg har et spørgsmål, om jeg kan få tilladelse til at gå tidligere fra udstillingen i Hvidovre med Racekatten på søndag. Er der nogen, som ved, hvem man skal henvende sig til for at spørge? :slight_smile:

Åh nej.:brist: Det gør mig frygteligt ondt. :sørger:

Det er jeg godt nok ked af at høre :brist:

:kram:

Jeg ville starte med at spørge klubbens formand :slight_smile:

Det gør jeg. Tak for svaret! :slight_smile:

:kram: