Lidt af hvert - oktober

[QUOTE=Missis F;1261941]Fik en sms fra mit forsikringsselskab kl 06.26 :uha:
De ville komme og besigtige min skade i dag :surrender1:
Hvis de ville sikre sig, at jeg var stået op,når de kom, så lykkedes det, men de har da ikke været her endnu :venter:[/QUOTE]

Det synes jeg godt nok er flabet tidligt, især når de så ikke engang dukker op om formiddagen! :thumbdown:

Nu er det jo ikke alle, der bliver vækket af at få en sms, så det er jo nok ikke for at genere nogen :slight_smile:

Jeg er for gammeldags, jeg læste “blev ringet op” ikke “sms” :ups:

Det gik heldigvis fantastisk :smiley: fik 12 :wink:

Jeg gad altså godt vide, hvad f***** Post Danmark laver med min pakke :mad:

Der står på track & trace, at de har forsøgt at levere den både i går og i dag. I går var jeg ikke uden for en dør hele dagen. I dag har de haft mulighed for at komme ind i huset hele dagen, så de kunne sætte pakken på trappen, som jeg har en Flexaftale om, at de må.

Heldigvis er jeg nu velforsynet med rå kylling og Sheba-dåser, som lige akkurat glider ned. (Hos Lillen - ikke mig). Godt, jeg fandt på at købe dem, selv om jeg var helt sikker på, pakken ville komme i dag.

Men næste gang, jeg skal bestille, så bliver det GLS igen. Det her cirkus gider jeg ikke. Det var det samme sidste gang.

Godt så … stille løber var hun så ikke og nu løber hun så konstant … jeg skal vist ha’ fundet en herrer til hende i en ruf :surrender1:

The joys of breeding :wink:

Hvorfor skal våde katte altid op at putte , nu har jeg lige haft 4 våde semi langhåret katte oppe og putte og helst helt op i hovedet på en . :surrender1:
Og de var alså meget våde :besvimer:

And now she tells me :argh:

Haha! Med det antal opdrættere herinde og de historier, de er kommet med, kan du i hvert fald ikke lade som om du ikke vidste det :stuck_out_tongue:

Nej, men JEG havde jo planlagt det anderledes … det er ganske simpel sprog vanskeligheder … hendes danske lader meget tilbage at ønske :venter:

Jeg fortryder godt nok Sami’s chip lige nu :doh:

Så kom Fødevarestyrelsen endelig i omdrejninger (efter en… venlig henstilling fra Bette Lind :slem:) og henviser endelig til vores pasningsvejledning.

Anstødsstenen var at vi henviser til tidlig neutralisation, men efter en del skubben på fra vores side, lykkedes det at få Dyrlægeforeningen til at sige god for det overfor FVS, plus jeg fik gravet noget godt dokumentation i form af mange erfaringer fra RSPCA frem, som tydeligt understregede at det er “certainly not beyond anyone” at udføre TN. GODT at komme forbi den hurdle, så kan vi fokusere på noget andet. Onwards, upwards…!

[QUOTE=galath;1261966]Jeg gad altså godt vide, hvad f***** Post Danmark laver med min pakke :mad:

Der står på track & trace, at de har forsøgt at levere den både i går og i dag. I går var jeg ikke uden for en dør hele dagen. I dag har de haft mulighed for at komme ind i huset hele dagen, så de kunne sætte pakken på trappen, som jeg har en Flexaftale om, at de må.

Heldigvis er jeg nu velforsynet med rå kylling og Sheba-dåser, som lige akkurat glider ned. (Hos Lillen - ikke mig). Godt, jeg fandt på at købe dem, selv om jeg var helt sikker på, pakken ville komme i dag.

Men næste gang, jeg skal bestille, så bliver det GLS igen. Det her cirkus gider jeg ikke. Det var det samme sidste gang.[/QUOTE]

Okay, okay - men hvordan skulle jeg kunne vide, at jeg kunne forvente at få pakken kl. 19.15… :ups:

Endelig. Så nu skal misserne have mad, så de elsker mig igen :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1261988]Så kom Fødevarestyrelsen endelig i omdrejninger (efter en… venlig henstilling fra Bette Lind :slem:) og henviser endelig til vores pasningsvejledning.

Anstødsstenen var at vi henviser til tidlig neutralisation, men efter en del skubben på fra vores side, lykkedes det at få Dyrlægeforeningen til at sige god for det overfor FVS, plus jeg fik gravet noget godt dokumentation i form af mange erfaringer fra RSPCA frem, som tydeligt understregede at det er “certainly not beyond anyone” at udføre TN. GODT at komme forbi den hurdle, så kan vi fokusere på noget andet. Onwards, upwards…![/QUOTE]

Hurra! Hvor er det fedt og hvor er det godt! Yay, at man nu kan henvise til at dyrlægeforeningen også er med på TN! :rock: Godt arbejde til dig og Bette og resten af FU!

Verdens dejligste Fanta elsker at få nusset mave :inlove: Når hun spinder, skal hun altså også lige kommentere lidt, så der kommer nogle små piv :smiley:

Kom jul, kom sne, kom WS, så Fanta kan komme hjem! :hjerte:

Jeg har sjældent set kattene æde så målrettet som her til morgen, hvor menuen stod på rensdyr i sauce. Det kan godt være, de begyndte med at slikke lidt sovs, men efter ganske kort tid gik de alle - selv Chili :besvimer: - om bord i köttbullarne, og der var ikke en eneste tilbage, da de var færdige. Men skal vi vædde med, at de ikke gider røre dem, når jeg serverer resten af pakken senere i dag? :høhø:

:):):slight_smile:

Drømte her til morgen, at jeg fødte den mest vidunderlige datter… med tæt, sort hår og store, runde basunkinder :hjerte:

Fik hende op på maven og lå og så på hende… og så åbnede hun munden og sagde :

Gimmi sutti

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Vågnede ved, at jeg grinede så højt, at Silke blev helt forskrækket…

Suuuuk, så har jeg været til yderlig røntgen og undersøgelse, og mens det heler som det skal, så betyder det at der er brud på både ankel og skinnebensknogle at jeg skal gå på krykker i i hvert fald 2-3 uger endnu :frowning: Ikke helt uventet, men ØV altså! Især når vi ikke har bil gør det mig helt utroligt bundet til bare at være derhjemme

Øv :kram:

Weekend:jubiii: