Blærerøv…
Så’n lige for at retfærdiggøre min situation (at jeg har friiiii til mandag morgen) så HAR jeg haft mine 37 timer denne uge OG 3 aftenvagter i træk
Så du slipper for operation? Det er da altid noget Men jeg ved nøjagtigt hvor frustrerende, det er at være i din situation. Man føler sig sat i husarrest
Så jeg håber tiden flyver, og du hurtigt er fit for fight igen :trøste:
Når nu det skulle være, så var det godt du ikke have en hel stribe katte tilmeldt i Tyskland i sidste uge! Krykker sucks…! Go´ bedring
Ferieeee:jubiii:
Venligst
Dorthe
[QUOTE=Elwarth;1262075]Ferieeee:jubiii:
Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Der må simpelthen være nogle JYRAK opgaver jeg har glemt at tørre af på dig, hvis du ligefrem opfatter det som ferie. Lad mig liiiiige se hvad jeg kan komme i tanker om
VH
Susanne (med 5 nætter foran sig og derfor misundelig på enhver med weekendfri og den slags løsgængeri)
[QUOTE=Susanne W;1262076]Der må simpelthen være nogle JYRAK opgaver jeg har glemt at tørre af på dig, hvis du ligefrem opfatter det som ferie. Lad mig liiiiige se hvad jeg kan komme i tanker om
VH
Susanne (med 5 nætter foran sig og derfor misundelig på enhver med weekendfri og den slags løsgængeri)[/QUOTE]
Ja, bare hæng Dorthe til tørre. En hel uges frihed er urimeligt for længe. Der MÅ være 3 eller 6453917 opgaver du kan kaste efter næstformanden
[QUOTE=ThildeL;1261830]Ih, den gad jeg også godt se i biografen
Er virkelig ikke til rum-film og science fiction, men den så fed ud traileren![/QUOTE]
Den var: :juhu::klap: !
Jeg synes den var meget tro mod bogen (som jeg var vild med!), og jeg synes at Matt Damon var en fremagende The Martian. Handlingen kendte jeg jo, og det meste af min begejstring skyldes ikke mindst at filmen var som et dejligt gensyn med en historie jeg godt kunne lide, fordi den holder sig stramt til bogens handling. Fuld skrue på 6 stjerner herfra! Yay!
Ja, det er den gode nyhed ved det, det prøver jeg også at sige til mig selv. Det bliver dog pt lidt overskygget af frustration over at være “fanget” herhjemme og over hvor meget jeg er afhængig af at bede Casper gøre for mig Udover alt det alm., så er der jo meget arbejde med kattene, især med et kuld killinger. Både fodring, bakketømning, ekstra rengøring, besøg af killingekøbere etc.
Haha, sandt! Det havde været et problem hvis det var Og tak.
Sørme om ikke de åd resten af pakken og tog hul på en ny, denne gang med kylling og kalkun. Det røg også lige ned. Jeg ved slet ikke, hvad der går af Lillen. Men han må være blevet sulten, mens jeg kun havde Mac’s at byde på
[QUOTE=Susanne W;1262076]Der må simpelthen være nogle JYRAK opgaver jeg har glemt at tørre af på dig, hvis du ligefrem opfatter det som ferie. Lad mig liiiiige se hvad jeg kan komme i tanker om
VH
Susanne (med 5 nætter foran sig og derfor misundelig på enhver med weekendfri og den slags løsgængeri)[/QUOTE]
I er gode, I to Jeg har i den grad fortjent at holde fri! På det seneste har min effektive (dvs. pauser er ikke regnet med) arbejdstid ligget på den helt forkerte side af 45 timer om ugen, toppende i sidste uge med 71! I denne uge kom jeg da ned på 51, så håbet er lysegrønt…eller nowet…
Så jeg har planer om at lave så lidt som overhovedet muligt den næste uges tid
Venligst
Dorthe
[QUOTE=Elwarth;1262084]I er gode, I to Jeg har i den grad fortjent at holde fri! På det seneste har min effektive (dvs. pauser er ikke regnet med) arbejdstid ligget på den helt forkerte side af 45 timer om ugen, toppende i sidste uge med 71! I denne uge kom jeg da ned på 51, så håbet er lysegrønt…eller nowet…
Så jeg har planer om at lave så lidt som overhovedet muligt den næste uges tid
Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Du må blive folkeskolelærer, Dorthe. Den slags må man ikke der
[QUOTE=Noël;1261834]Kulden og regnen og gigt smerterne pga af det, vandt over min stædighed idag.
Havde ellers bestemt mig at det ikke blev tændt op inden aften.
Men huset blev sku for kold og fugtig .
Det er sku nemmere hvis man bare kunne starte fyret eller havde sin viking til at slæbe brænde ind.
Så brændeovn.dk og Spike har lige plantet sig foran den på sin elsket Krøyer pude.
og så tror jeg det står på tomatsuppe i aften med røget skinke og basilikum nudler og oste boller foran tv’et og tæppe.
Når vi kommer så langt .[/QUOTE]
Brændeovn er skønt, men hvad er der galt med fyret? må da være umådeligt træls det ikke virker…
Har lavet spejlæg i dag…8 stk.
Tommy spiste dem alle…jeg kunne ikke
Det var æg fra drivhuset…:høhø:
Jeg når nok ikke at få samlet mod til de æg der…
[QUOTE=Susanne W;1262079]Den var: :juhu::klap: !
Jeg synes den var meget tro mod bogen (som jeg var vild med!), og jeg synes at Matt Damon var en fremagende The Martian. Handlingen kendte jeg jo, og det meste af min begejstring skyldes ikke mindst at filmen var som et dejligt gensyn med en historie jeg godt kunne lide, fordi den holder sig stramt til bogens handling. Fuld skrue på 6 stjerner herfra! Yay![/QUOTE]
Dejligt - så vil jeg gerne ofre penge på en biograftur måske på min fødselsdag
Overvejer om Hector mon skal prøve sit held med at blive IP i Lübeck til februar.
Men er godt nok noget nervøs for det
Har aldrig udstillet i udlandet før, og tilmelding og sproget og argh.
[QUOTE=ThildeL;1262096]Overvejer om Hector mon skal prøve sit held med at blive IP i Lübeck til februar.
Men er godt nok noget nervøs for det
Har aldrig udstillet i udlandet før, og tilmelding og sproget og argh. [/QUOTE]
Så tæt på den danske grænse skal du ikke være nervøs men bare melde til Tal fra Grevesmühlen sidste weekend: 86 forskellige udstillere. De 52 var danske, heraf 29 JYRAK medlemmer
Det vil vrimle rundt med mennesker, der kan hjælpe dig med sprog osv - no problem
VH
Susanne
UUh har fået fjernet marisker i dag
Nå, det tøj vasker jo ikke sig selv.