Lidt af hvert - oktober

Øj der er mange børn med toget her i uge 42:uha: Jeg elsker børn - jeg kan bare bedst lide dem, når de sidder i en anden vogn:tihi:

Jeg er også helt sikker på, at jeg IKKE skal i Rosengårdcentret her i Odense i denne uge!

[QUOTE=Ann K;1262599]Har meldtf rå jobbet i dag… Saxo er trist og trækker sig for sig selv :frowning:
Jeg satser på at der kun er tale om en omgang dårlig mave, og ikke krystaller i urinen :x:[/QUOTE]

:kryds:

Puha hvornår vil man nogensinde i Rosengårdcentret? :uha:
Der er altid propfyldt og børnene er ikke dem, der stopper midt i det hele med en kæmpe vogn :argh:
Hvis noget nogensinde skulle kunne gøre mig rigtig kriminel så er det Rosengårdcentret - “Ung kvinde rev i går aftes hovedet af en anden handlende i Rosengårdcentret” :lol:

Gågaden forever :ok:

[QUOTE=ThildeL;1262611]Puha hvornår vil man nogensinde i Rosengårdcentret? :uha:
Der er altid propfyldt og børnene er ikke dem, der stopper midt i det hele med en kæmpe vogn :argh:
Hvis noget nogensinde skulle kunne gøre mig rigtig kriminel så er det Rosengårdcentret - “Ung kvinde rev i går aftes hovedet af en anden handlende i Rosengårdcentret” :lol:

Gågaden forever :ok:[/QUOTE]

Men i efterårsferien er det endnu værre :slight_smile:

Nogen har tisset i håndvasken på badeværelset …

Tak skæbne.
Og nok endnu værre på Black Friday i november.

Nu har jeg endelig fået skrevet den dumme boganmeldelse til amr. historie.
Så kan jeg holde ferie og fødselsdag i morgen (ferie = læse forud for har to weekender hvor der ikke kan læses…)

Så bliver Savannah71 ordnet på fredag. De der hjalp hende og hendes mislinger i sommer beholder hende. Savannah71 hedder Åse:tihi: Hendes mislinger er 10 uger og når de er gamle nok bliver de også ordnet. De der hjalp hende hjælper med at finde hjem og det er nogle SÅ ansvarsfulde mennesker, HURRA. Den slags skal man også huske på, når nu de modsatte desværre findes i alt for mange udgaver.

Nogen er vist en smule højmåset, va :gruble:

:klapper:

Jeg synes ellers h*n er ret bredrøvet efterhånden :gruble:

Du kan sagtens fodre ham med alle varianterne.

Sikke noget fint missestof der kom med posten i dag. Tusind tak til SusanneW

Louis laver en dejlig hule bag sofapuderne…

Nobby kravler ind i hulen… Og er pisse sur over, at Louis er derinde :dokdok:

Mon ikke der så skal investeres i en bredere håndvask, så nogen’s mås både kan nå OG være der :gruble:

[QUOTE=Lykke;1262672]Louis laver en dejlig hule bag sofapuderne…

Nobby kravler ind i hulen… Og er pisse sur over, at Louis er derinde :dokdok:[/QUOTE]

Louis kan da også bare pille af, når han har lavet hulen færdig til Nobby! :klapper:

Min udlejer kommer og kigger på brændeovnen i morgen … så vil jeg nævne det for ham :cool:
Men så skal badeværelset altså udvides, for at få plads til en større vask :surrender1:
Tror måske bare Nogen må nøjes …

[QUOTE=Skattekat;1262681]Min udlejer kommer og kigger på brændeovnen i morgen … så vil jeg nævne det for ham :cool:
Men så skal badeværelset altså udvides, for at få plads til en større vask :surrender1:
Tror måske bare Nogen må nøjes …[/QUOTE]

Men ellers så KAN du da bruge toilettet :rulleøjne:

Stakkels Isis. Måtte afsted til dyrlæge med hende i går. Det viste sig hun havde et stort græsstrå der sad fast bagerst i svælget. Hun er ikke en ung kat mere, så det har taget sin tid at komme ordentlig over narkosen. Hun er stadig meget stille men virker ellers som sig selv igen

Udlejer kommer her engang over middag, for at kigge på brændeovnen, som jeg mildest talt ikke er tilfreds med … den smider røg ud i stuen og forbrændingen er helt ad h… til, for tit er ovnen helt loden af sod indvendig, efter brug :venter:
Så i går tændte jeg op i ovnen, for at demonstrere hvor slemt det står til … and guess what? … ovnen har ikke præsenteret SÅ fin forbrænding tidligere, det er nærmest som om den er blevet slikket ren! :argh:
Nåh, men nu må vi se …