Jeg bruger toiletrens fra Anglemark. Vil helst ikke bruge noget, der er for giftigt. Og synes faktisk det tager lugten fint.
ah ja det kunne man også
Jeg skylder også meget meget grundigt af, så jeg er sikker på, at de ikke kan få klorin i sig bagefter. Men de kan jo lugte noget bedre end jeg, så selvom jeg ikke længere kan lugte klorinen, så kan kattene tydeligvis
Jeg brugte det faktisk som “trick” da en hittemislingerne liiiige ville til at være lidt urenlig i et par dage (tissede på trægulvet midt i det hele) - vaskede bakken i klorin og skyllede mere end grundigt bagefter. Det blev hittekillings nye yndlingsbakke og ikke flere uheld
Nu har de haft to specifikke kaninpoter i over et år, og de har ALDRIG bare set den ved de var…
I skrivende stund har jeg lige fået den ene i nakken og Dione knalder fuldstændig skråt på den :klapper: Hvorfor er den nu pludselig blevet moderne
[QUOTE=Trine;1262468]Sikke en morgen. Vækkeuret ringede 5.15. Op, i bad, morgenmad, make up, stikke kat, bakke osv. Ud af døren et par minutter for sent. Nede ved cyklen opdager jeg, at jeg har glemt cykelnøglen! Op i lejligheden og hente den, og så afsted. Er så sent ude, at jeg må cykle for fuld hammer for at nå toget. Nede ved toget med et par minutter til afgang, opdager jeg at jeg har glemt togkortet! Betale 500 kr. for billetter frem og tibage - eller køre hjem og hente det og komme for sent til møde? Vælger det sidste. Så hjem igen, op i lejligheden, hente togkort, trække vejret dybt, ned til cyklen og tilbage til stationen. Man skulle tro det var mandag:dokdok:
[/QUOTE]
Jeg sad og ventede på, at du skulle skrive, du kom i tanke om, at du have fri :høhø:
Så kan jeg lære det jeg skal ikke kun tænke , at jeg skal huske at tømme skraldespanden inden jeg går til købmanden.
skulle kun hen efter latexhansker så jeg kunne forme bøffer i aften , og så kunne jeg ligeså godt går en lille tur så jeg kunne få varmen lidt.
hmm kom hjem til en skraldespand spredt ud over hele køkken gulvet, det var endda slæbt noget rundt i huset.
Og jeg havde ellers lige mobbet køkkengulvet, så mor var ikke glad.
Men de har da hygget sig
aggressivmarkedsføring.dk
Jeg deltog i en konkurrence for max. 15 minutter siden og er allerede blevet ringet op af 2 telefonsælgere
Så kan jeg lære det!
12 dage tilbage
Brita Rodam, sew your heart out! Tykt brev med kattestof skulle gerne kæmpe sig gennem postvæsnets trange gange og ankomme på adressen imorgen :høhø:
Så blev vi lige ejere af en fiiin, rød Honda Accord - det er dyrt at holde ferie
Venligst
Dorthe
[QUOTE=Pernille DL;1262517]12 dage tilbage
[/QUOTE]
Og du glæder dig vel slet ikke?
Slet slet ikke :høhø:
[QUOTE=Skattekat;1262510]aggressivmarkedsføring.dk
Jeg deltog i en konkurrence for max. 15 minutter siden og er allerede blevet ringet op af 2 telefonsælgere
Så kan jeg lære det! [/QUOTE]
Det kan du have glæde af læææææænge
I know :rulleøjne:
Jeg skrev heldigvis fastnetnummeret (for der stod også noget med sms’er … :fløjte:) og den kan jeg bare koble fra, hvis det bliver for voldsomt … der er stort set ikke andre, end telefonsælgere, der bruger det nummer alligevel
[QUOTE=Susanne W;1262519]Brita Rodam, sew your heart out! Tykt brev med kattestof skulle gerne kæmpe sig gennem postvæsnets trange gange og ankomme på adressen imorgen :høhø:[/QUOTE] lyder fantastisk så må jeg skyyynde mig hjem fra arbejde. Tusind tak
Fandt i mandag ud af at jeg faktisk har 4 uger ferie der skal holdes inde nytår
Yes, så vil jeg gerne have ferie i uge 46, så jeg kan komme med på show i Middelfart, men øv, det vare bare helt umulig, da hele huset skal på APV kursus i den uge og uge 47
Så flyttede der endnu en stribemisser ind og kattene har taget fint i mod den
Når du skriver det på den måde, må det være en dørstopper eller sådan noget
Har meldtf rå jobbet i dag… Saxo er trist og trækker sig for sig selv
Jeg satser på at der kun er tale om en omgang dårlig mave, og ikke krystaller i urinen
Surogtvær.dk
Har stillet an til at koge hyldebærsaft i dag, og har lige været ude og forestille at plukke bær. Der var ikke engang til en hel bærepose… For 3 dage siden havde jeg ikke tid til at plukke de fine bær, og nu er dem der ikke er ædt eller blæst ned ubrugelige og tørre
Sådan noget TIS!
Hold kæft, hvor er der mørkt og gråt i dag :S
Hvis jeg skal have lys nok til at lave noget, må det tændes … det er helt vildt :surrender1: