Lidt af hvert

Ja overskriften siger lidt sig selv :slight_smile:

Først et billede af mig… var på besøg hos min bedste veninde og hendes mor arbejder på en grisegård… her står jeg med en helt nyfødt… eh… grisling?:tihi:

og så et billede af halvdelen af Liam der leger gemme :høhø:

Og drengene har købt sig en nullerputseng for deres lommepenge :rock::høhø:

Nyfødte grislinger er bare så søde :wehuu:
Og misserne, ja de er jo skønne :iloveyou:

Arrrrgh… En hovedløs kat.

Dejlige kræ og skønne billeder allesammen :inlove: også ‘grisling’, - skulle han forresten ikke være lyserød.? :tihi:

Nyfødte grislinger er lidt blege :stuck_out_tongue:

Og ja de er søde… men de søer der lå der de var jo kæmpe store… alla mange hundrede kilo:høhø: og lugten i sådan en station skal man liii vænne sig til -surrender

[quote=SabSab;404880]Nyfødte grislinger er lidt blege :stuck_out_tongue:

Og ja de er søde… men de søer der lå der de var jo kæmpe store… alla mange hundrede kilo:høhø: og lugten i sådan en station skal man liii vænne sig til -surrender[/quote]

Var det sådan en “svinefabrik”. hvor søerne ikke kan gå frit rundt, men er fikserede?

:uha::uha::uha:

[quote=Eva;404881]Var det sådan en “svinefabrik”. hvor søerne ikke kan gå frit rundt, men er fikserede?

:uha::uha::uha:[/quote]

De gik ikke frit rundt nej, men lå i båse… jeg fik at vide at de lå sådan til et par dage efter de havde født så de ikke lagde sig på grislingerne hvis de rejste sig og lagde sig ned igen:)

Lige da jeg kom ind kiggede jeg også lidt, og samme aften da vi fik koteletter i fad :tihi:

[quote=SabSab;404885]De gik ikke frit rundt nej, men lå i båse… jeg fik at vide at de lå sådan til et par dage efter de havde født så de ikke lagde sig på grislingerne hvis de rejste sig og lagde sig ned igen:)

Lige da jeg kom ind kiggede jeg også lidt, og samme aften da vi fik koteletter i fad :tihi:[/quote]

Det lyder så OK - men mange steder er de fikserede i den tid de har grisene hos sig.