Lidt af Nobby fra hans fødselsdag

Her er så lidt af Nobby her fra hans fødselsdag som Ravn jo manglede :stuck_out_tongue:

Først er der hans nye stuebambus. Den var meget interessant i ca 5 min - nu nøjes han med at nippe til den et par gange om dagen :slight_smile:

Så er der hans nye nullerput - som han kun har stået i et par gange, men hvad, det har taget ham omkring 3-4 mdr bare at begynde at bruge hans første nullerput, så det kommer nok :slight_smile:

Siden det er her om aftenen jeg har prøvet at tage billeder af ham - uden blitz så han ikke har røde refleks øjn - så er billederne lidt uklare af ham… Og samtidigt er det fordi det er enormt svært at få ham til bare at kigge lidt på hende idioten med kameraet :tihi:

Og sidst kan I da få et par fra for et øjeblik siden og gætte på om han hygger sig :slight_smile:

“Så stop dog igen, dame!” :tihi:

Han er sååå fin og dejlig :hjerte:

Åhhhh Nobby! I wonna HUG you! :wehuu:

Nuuuuuuuurh, hvor er han sød og fiiiiin!!!

Man har bare lyst til at kramme ham igen og igen og igen… :kys::klappekat:

Myssss :wehuu:

Suuuuuuuk!!!

Du ved godt hvor du kan aflevere Nob-nob hvis i en dag bliver trætte af ham, ikke? våde hundeøjne
Men det gør i jo nok ikke. :muhaha:

… Skal du ikke snart til Kbh og på udstilling? :bebe:

Charmetrold :slight_smile:

[QUOTE=Ravn;1049972]Suuuuuuuk!!!

Du ved godt hvor du kan aflevere Nob-nob hvis i en dag bliver trætte af ham, ikke? våde hundeøjne
Men det gør i jo nok ikke. :muhaha:

… Skal du ikke snart til Kbh og på udstilling? :bebe:[/QUOTE]

Hov hov! Jeg er første arving! :donk:

Siger hvem? :donk::pplllllll::nananana:

Du har nemmerlig allerede en kat! :skadefryd: :stuck_out_tongue:

Han er simpelthen bare så KÆR!

Åh smukke dreng, stort tillykke

Hvor er han en dejlig lækkermis - og mon ikke, han også godt selv ved det? :smiley:

Han er bare den største cutie pie :wehuu:

Køn & kær, det er da lige hvad han er & jeg melder mig til flokken der gerne vil kramme ham :smelter:

Lækkermissen:-)

jeg elsker bare hans kysseplet på næsen :wehuu:

Han er så dejlig. Og jeg ELSKER hans enorme blå øjne! :wehuu:

Hans øjne og den plet på næsen er altså helt umulig at stå for:smelter:

Mange, mange, mange tak for alle jeres søde ord om min lille dejlige skat :smiley:

Alle jer der gerne vil kramme ham skal da være så velkomne - Min “MEGET reserverede” kat har intet imod at blive gramset lidt på af en gæst eller to :tihi: Især ik hvis gæsterne tilfældigvis har lidt tun :klapper:

Jeg kan forresten fortælle at han i går aftes lå længe i hans spritnye nullerputseng :smiley: Så den er allerede godkendt :thumbup:

[QUOTE=Ravn;1049972]Suuuuuuuk!!!

Du ved godt hvor du kan aflevere Nob-nob hvis i en dag bliver trætte af ham, ikke? våde hundeøjne
Men det gør i jo nok ikke. :muhaha:

… Skal du ikke snart til Kbh og på udstilling? :bebe:[/QUOTE]

[QUOTE=Ravn;1049976]Siger hvem? :donk::pplllllll::nananana:

Du har nemmerlig allerede en kat! :skadefryd: :p[/QUOTE]

Rolig, rolig, smukke piger, her er masser af Nobby til at nå hele vejen rundt :slem:

:pote: Dr. Nobel

Hvad er det for noget I to planlægger? Vil I stjæle min elskede Nobnob fra mig? :vræl:
Han skal da så absolut ingen steder - og da slet ikke til Sjælland nu han er blevet reddet fra den ø en gang :stuck_out_tongue:

Tak :slight_smile: Og ja, det er han vist HELT sikkert klar over! De der kæmpeøjne blir flittigt brugt til at tiltuske sig alt muligt :smiley:

“meget reserverede” varede lige nøjagtigt til jeg fik stukket en bøtte med tørret tun i hånden… så var Nobby og jeg de BEDSTE venner i verden :tihi: Og han var altså fantastisk! Så bløøøøød og nusselig :smiley: