Lidt banner hjælp! :O)

Jeg har prøvet at side at lave et nyt banner, er ikke helt skrapt til det, men jeg har lavet 2. De er næsten ens, men kan ikke finde ud af, hvilket et jeg syens bedst om.

Det er kattene der ikke er helt ens. (Det ene har jeg ikke gjort noget ved dem, det andet har jeg lavet dem lidt “gennemsigtige”)

Hvilket et synes i bedst om?
Og hvad synes i ellers?

hejsa jeg syntes bedst om nr 2, dog tror jeg et par andre baggrundsfarver vil gøre banneret mere fremtrædende, jeg ka godt lide det det banner du allerede har altså rent farvemæssigt

Tak for svar Johnny [smilie=hate-smile.gif]

Jeg har valgt den farve, da den har samme farve som mine knapper på hjemmesiden, men vil da lige tage det op til overvejelse igen -høhø

Så har jeg lavet dem i den grå farve…

Hvad siger du så nu Johnny?


ja se nu ser det straks meget mere flot ud efter min mening

Det første eller det sidste? - af de grå :slight_smile:

så vil jeg sige banner nr 2, den er faktisk rigtig flot

Nr 2 af de grå er rigtigt fint - dog havde jeg nok valgt at “sløre” kattenes kant lidt, så der ser knab så markante ud.
Men det er jo smag og behag

Wauw. Poly’s resultat er rigtig flot [smilie=hate-lol2.gif]

Det ved jeg ikke hvordan man gør [smilie=hate-lookaround.gif]

Men tak for hjælpen, så napper jeg det [smilie=hate-tunz.gif]

Hmm. forsent at komme med mit bud: Grå nr to syntes jeg er pænest.

Det er også den, der er brugt - med lidt af Poly’s hjælp, så kanterne ikke var så skarpe :slight_smile:

Hvor er det flot -hop

Og Poly du er altså dygtig, hovrnår laver du nye til mig -bananer

Du har et prof et… selv om jeg synes du burde bruge det, med den søde lille blå

Ja men han er jo din, og sidder og titter frem på dit. Men du er måske ude i at så får du reklame igen :-))))

Jeg så godt du havde spoleret mit fine reklamefremstød ss
Desværre er forum nu lavet om - jeg havde nemlig lavet en fin beskrivelse af dit opdræt…
Men det var ikke MIG der havde skrevet at du var 99 år og havde rotter på loftet !! Her må en
anden bruger stå frem og tilstå…

kan jeg lige få den beskrivelse igen ??
Jeg frygter det værste…

STÅ frem du skyldige

Det var noget med er rigtigt ostet opdræt af blandingsracen mainecoon/koi/ko/isbjørn…
men jeg vil ikke have skyld for de 99 år og “rotterne” ( selv om jeg KUNNE have fundet på det )