Lidt bekymret for Liam

Er en smule bekymret for Liam… Igår mjiavede han ekstremt meget da han gik rundt ved sengen og inden jeg gik i seng kunne jeg se han havde tisset på min voksdug… det tænkte jeg ikke lige mere over så gik ud og rensede kattebakke og gik i seng… Ham og Aslan begyndte så deres vilde lege som sædvanlig…

Her til morges har han mijavet det halve af morgenen og plejer ikke være så højt… De har lige fået morgenmad og han har da også spist det…

Jeg kan ikke bedømme om han ser sløj ud eller om det bare er varmen… han siger ikke noget når jeg rører ham forskellige steder så tror ikke han har ondt…

Mig der er pylret eller skal jeg et smut til dyrlægen`?

Hvis han spiser og leger, ville jeg ikke være bekymret :slight_smile:

Evt. ville jeg lige holde øje med ham ang. blærebetændelse (kender ikke alderen?) når han nu har haft et uheld udenfor bakken.

Det gør han… Er bare fordi der var blevet en ordentlig tisse tår på min voksdug på sengen igår… men igen har ikke helt styr på hvem af dem det var…

Han fylder 1 år i august :wehuu:

Ja, så er det jo ikke bare killingeforglemsomhed, så vil jeg nok lige holde øje med deres tissevaner (når du nu ikke ved hvem), om der er en der sætter sig ofte uden der rigtig kommer noget, om der kommer flere små tissetåre i bakkerne, og selvfølgelig om uheldene udenfor bakken bliver ved.

Altså der er forskel på hvor meget de tisser i bakkerne… nogen gange er det kun en lille smule, nogen gange er det meget…