Lidt billeder af killingerne

5 uger og 2 dage gamle :slight_smile:




Nej hvor er de skønne. Den “røde” der… -kramer hvor er den lækker. Put den liiiiiiiige ned i -presents så sætter jeg mig i -bil
med det samme… [bigloony] Kors de er skønne alle sammen… Er der 4 stk ialt??? Nej…hvor er de dog lækre alle sammen…

Hehe, det er sjovt der er så mange der er efter den røde -høhø

Nej, der er 5 styks… Jeg fik bare ikke nogen tydlige billeder af den sidste :stuck_out_tongue:

Tusind tak skal du have -HUG

Nååå hvor er de dejlige -love -love -love
Den sorte er vist i undertal -hahaha

Hvor er de bare kære alle sammen -bananer Så er der liv og glade dage i huset -hahaha -hahaha

de er SKØNNE… jeg er totalt smeltet

Knus og -pote dask

-bravo Hvor er de da bare skønne -love -love -love

Åhhh hvor er de SKØNNE!!!

SUK - jeg er da godtnok også skudt i ham den røde. Nu har jeg jo også selv et par stykker over i den farve. Hvor ser de dog dejligt friske og raske ud Natascha. Dem kan du bestemt være meget stolt af. Håber de får nogle rigtig gode hjem.

Hvor er de skønne, især den røde er min favorit.
-lazykitty

Hov hov folkens !!! Den røde er min…

De er dælme dejlige - den sorte ville min kæreste være dybt forelsket i - en skam vi ikke lige må have 2 misser mere :frowning:

Jeg kan vist se at jeg hurtigt ville få afsat killingerne -høhø

Tak skal i have allesammen [smilie=hate-smile.gif]

Lena - Det er da vist os lidt langt at køre hva :stuck_out_tongue:

skidt pyt :wink:

-waytohot -waytohot -waytohot man bliver fisme da helt svedig af de billeder.
PUHA hvor er de nuttede…lige til at besvime over -love
Brita -pote

Uha de er dejlige, ja som de fleste andre har jeg også en svaghed for de røde. Men den tortie er altså også skøn.

Ååååååååååååårrrrrrrh den bette tortie sag er sgu for lækker. [bigkiss] -lazykitty

Nåååååååååååå hvor er de bare dejlige alle sammen -forelsket

Dejlige dejlige misser [bigloony] Men den røde er også klart min favorit…

Hvor er de dog smukke -love Uha får helt lyst til en… -høhø

Suk… -græd vil ha´en…

Hvor er de bare skønne, Natascha. Jeg håber også, at de får rigtig gode hjem. [bigloony]