Lidt blandede skud :)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1066711]Er det med “stankelben på tossetobak” ikke bare en siatalerting? :smiley: Sådan tro¨de jeg de skulle se ud når de fræsede :wink:

Og hvor er det nogle lækre billeder. Og min første tanke da jeg så det billede med Lucky i vinduet var da osse “Nøj, det ligner en skulptur!”[/QUOTE]

Jo, sådan skal de se ud - i hvertfald dem af hankøn - der er i familie med Lucky… :fløjte:

De er bare så dejlige hele banden. Ham Hugo er en lækkerbidsken! :lovelove:

Statue - det var der også engang en gæst der kaldte Donna, der sad oppe på CD-søjlen i sine egne tanker. Den med statuen fik hende så omgående til at lette - op på døren. Gæsten fik et chok - og jeg tror jeg så Donna grine… :muhaha: Statue - det ka’ du selv være… :stuck_out_tongue:

For resten synes jeg også Dione og ungerne ligner en skulptur:


Og hvor er det synd at Leolee åbenbart ikke laver dem mere…

[QUOTE=Ann R;1066973]Jo, sådan skal de se ud - i hvertfald dem af hankøn - der er i familie med Lucky… :fløjte:

[/QUOTE]

Jep :smiley: og jeg vil næsten påstå det er linjebestemt :tihi: Der er INGEN her i huset, der kan sprælle og i den grad have spaghettiben som ham :smiley: på den anden side er her heller ingen med så lange ben :wink:
Hugo ER en charmebøf! Hvis det ikke ville være fuldstændig idioti, så blev han her :slight_smile: Han skal heldigvis ikke så langt :wink: