Lidt blandet af stort og småt. LANGT

Da jeg fik skudt lidt billeder, så synes jeg, at i skulle have lov til at dele fornøjelsen af dem med mig. :rock:

Så her kommer lidt blandet, men det blev vist til ret mange. :ups: :tihi:

Her er først Bonnie Taylor. :hjerte:

Og så lige et af frække Athene. :tihi:

Og her er så min sukkersøde Afrodite, som naturligvis kommer med til Fredericia. :muhaha:

Katharina lå hele tiden i vejen, så hende kunne jeg ikke lade være med at knipse. :stuck_out_tongue:

Her kommer min herlige Quick Silver, som jeg har den uddelte fornøjelse af i Fredericia :rock:

Så har jeg fornøjelsen af at fremvise Shanda, som ellers har det med at kravle af billederne. :lol:

Og her er lige et dejligt bonusbillede af Max (ja ja han er IKKE en kat). :tihi:

Sikke nogen dejlige billeder…

Fine billeder. De er meget smukke alle sammen - selv hunden. :smiley:

Smukke katte - er hunden en Sheltie:?

Smukke dyr alle sammen :hjerte:

uha sikke nogle skønne modeller, de er virkelig skønne

mvh
Gitte

:slight_smile: Ja de er dejlige :slight_smile: alle som én.
Jeg har et spørgsmål, og jeg skal lige sige jeg aner absolut intet om langhårede katte.

Men Quick Silver har en markant større “manke” end de andre. Skyldes det race, alder, køn eller noget helt andet? :slight_smile:

Synes, den ligner en collie.

Hvor er de to blåtortier i begyndelsen smukke :hjerte: Ja, det er de alle sammen, men den kombination kan jeg så godt lide.

Dejlige billeder af både de smukke katte og hunden Max :inlove::inlove::inlove::inlove:

Skønne billeder af smukke modeller

Max er en collie men en meget lille en af slagsen. Han mangler en del i størrelse for at holde sig til racestandard. Men han har altså DKK stamtavle og det hele. :høhø:
Han er desværre ikke korrekt fodret op, og derfor er han forblevet lille og vågen :tihi:
Størrelsesmæssigt ligger han midt imellem Sheltie og Collie. :wink:
Vi overtog ham, da han var 8 mdr. :hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;813159]:slight_smile: Ja de er dejlige :slight_smile: alle som én.
Jeg har et spørgsmål, og jeg skal lige sige jeg aner absolut intet om langhårede katte.

Men Quick Silver har en markant større “manke” end de andre. Skyldes det race, alder, køn eller noget helt andet? :)[/QUOTE]

Quick Silver er en Norsk Skovkat. Og hun er ud af linier, der generelt har en meget stor vinterpels. Jeg håber, at Shanda også ligger mere pels til over tid. :slight_smile:

Mange tak for roserne. :blomst:

Det var desværre ikke alle modeller, der synes, at de ville deltage :tihi:

Skønne missere og viffer :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Der kom lige en tøs forbi mit kamera, så nu fik jeg også et billede af Helena :tihi:

[QUOTE=DK Blackangel;813227]Der kom lige en tøs forbi mit kamera, så nu fik jeg også et billede af Helena :tihi:

[/QUOTE]

Hvor er hun dejlig - men hun ser godtnok bestemt ud, hende skal man ikke rage uklar med :uha:

Men det kan være skindet bedrager og hun er den sødeste og blideste kat :hjerte:

Hvor er de søde allesammen :smiley: Jeg glæder mig til at se et par af dem med fingrene :smiley:

[QUOTE=Eva;813230]Hvor er hun dejlig - men hun ser godtnok bestemt ud, hende skal man ikke rage uklar med :uha:

Men det kan være skindet bedrager og hun er den sødeste og blideste kat :hjerte:[/QUOTE]

Hun er sød, kælen og noget så dejlig, så længe hun ikke skal have piller eller rages i munden :lol:

Du skal nok få lov til at se med fingrene :slight_smile:

Og kommer du til det sønderjydske, kan du få lov til at nusse hele banden pelsløs :tihi: