Lidt blandet fra haven

Selvom det officielt er blevet efterår, er der stadig masser af liv i haven. Her er et par fotos af solsikkerne, som de står her til aften :heart_eyes:

Den lave solsikke til højre for havegangen hedder Soraya. Jeg tog frø fra den sidste sommer - det er dem, der står til venstre. Det kan vist siges med sikkerhed, at de krydser som de vil, og resultatet af de frø, jeg høster, er helt tilfældigt :hoho:


(Nettet på jorden er fordi, jeg har katte, der skider i kartoflerne, når toppen er fjernet :rolleyes2:)

Ny højdespringer, 2 m. ved pilen. Jeg fik målt den til 310 cm. Den har nye knopper i hvert bladhjørne, så - om vejret vil - er der masser af blomster på vej :sunflower:

Min mindste solsikke, Italian Greenheart (forrest til venstre)

14 Synes om

Sikke nogle flotte have billeder :blush: og en fin kat også :blush:

Tak for kigget

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Det er Desmond, som står i forgrunden :slight_smile: Man skal nok kende dem for at se det, men der er faktisk hele 3 forskellige sorte katte med på billederne :hoho:

2 Synes om

Ups havde ikke set dem alle :slightly_smiling_face: nu jeg kiggede godt efter fandt jeg dem alle :slightly_smiling_face:. Havde nok for travlt med og nyde blomsterne i går på billederne :wink:

Retter lige til sikke tre flotte katte der også er på blomster billeder :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

De er heller ikke nemme at se i tusmørke :grin:

1 Synes om

Morgentur i drivhuset :savle:
Jeg skal snart have lavet en ordentlig omgang lasagne med hjemmelavet tomatsovs til fryseren :tomato: :man_cook:

12 Synes om