Lidt fladsnude

Jamen min nye dreng er jo faldet rigtig godt til her, han er i en god udvikling og pt. så er jeg positiv overrasket - da det ser ud til de ting jeg håbede/troede kom med alderen, er ved at udvikle sig i den retning jeg ønsker.

Mr Bailey:hjerte:

Her sammen med min krammebamse Diva, desværre har hun udviklet en fejl jeg ikke vil opdrætte videre på og Diva rejser derfor ud i nyt hjem på fredag. Hun er ventet med længsel, for ny ejer er kollega til dem der ejer hendes smukke far og han var grunden til de ønskede perser :hjerte:

Hvor er de søde! jeg bli’r mere og mere betaget af de der fladsnuder, de har nu altså noget vældig NUTTET over sig :smiley:

Jeg er helt enig med dig, Claus kan rigtig godt lide deres sind, men ofte ikke deres type - men som han siger vinder de mere og mere inpas der også. for der er noget specielt over dem :wink:

Hvor er han skøn, jeres nye Bailey:hjerte::hjerte: - men synd at du af med Diva, som du ventede så meget af :frowning:

Ja er meget ked af det, men nu hun har skiftet tænder er jeg ikke helt tilfreds, Hun havde fint bid inden skift. Så må desværre tage det tung valg også selv om det er en meget tung beslutning der er taget. Hun har det bedste sind simpelthen . Og ved hun vil gøre anden familie super glad som krammebamse der.

Jeg vil gerne indrømme at jeg er gået fra “Adr!” til “NURH!!” :slight_smile: Jeg tvivler på jeg nogensinde kommer til at eje sådan en selv, jeg orker ikke alt det peks, men jeg synes de ser fantastisk nuttede ud nu :slight_smile: Og så er de jo suverænt dejligt BLØØØØDE at nusse :smiley:

Han er altså en lækkermis, ham Bailey. :hjerte:

Ærgerligt, at dejlige Diva:hjerte: alligevel ikke skulle indgå i dit opdræt, men det er også stort at kunne lade sådan en kat gå videre til et godt hjem, hvor hun vil skabe daglig glæde i mange år frem.:thumbup: