skal jeg hilse fra misserne og sige.
De tog en masse fræseture, men det lykkedes mig at fange dem mens de var i ro. Selvom Pippi på et tidspunkt var på vej til Kina.
Knus Elin
Skønne billeder af nogle utroligt smukke og fotogene katte.
Nææ hvor hygger
Dejlige billeder
Dejlige katte som altid, de nyder da livet i fulde drag.
Hey Elin ?
Sig lige til Pippi at i Kina spiser de hunde - og man er ikke helt sikker på andet end at de oz kunne finde på at spise katte…
Dejlige katte som altid, de nyder da livet i fulde drag.
Hey Elin ?
Sig lige til Pippi at i Kina spiser de hunde - og man er ikke helt sikker på andet end at de oz kunne finde på at spise katte…
[/quote]
Uuuuufff…søde Therese -engel
Hvad er det dog, du skriver til Elin.
Tænk…hvis Elins smukke katte læser med - og de “oddere” derude
går efter skønheden.
[quote=Mona Jensen;156700]Uuuuufff…søde Therese -engel
Hvad er det dog, du skriver til Elin.
Tænk…hvis Elins smukke katte læser med - og de “oddere” derude
går efter skønheden. [/quote]
-LOL-LOL-LOL
Vær du blot tryg og rolig, Mona…
Hans Otto lader ikke noget ondt ske på hans matrikel
Ihhh hvor de hygger
Tak fordi du delte disse dejlige billeder med mig
Herlige billeder
Sidder og leer højt over billedet med katten der spundser rundt med måsen lige i vejret
[quote=kamikaze;156740]Herlige billeder
Sidder og leer højt over billedet med katten der spundser rundt med måsen lige i vejret[/quote]
Tak Brita. Det er betterøv/Xena, der har travlt. Sådan ser hun ud næsten konstant når hun er ude. Der er så meget der skal undersøges.
Knus Elin
Tak skal i have allesammen.
Jeg skrev Pippi var på vej til Kina og så glemmer jeg at sætte billedet på, men det kommer her.
Therese, Du har ret, Otto skal nok sørge for ro og orden her. Han er lige kommet hjem efter at have jaget en stor rød hankat væk. Jeg kunne ligefrem se på hans hale hvor stolt han var, da han gik ind:)
Knus Elin
Dejlige katte
Skønne katte i det dejlige vejer
Uha, hvor er de bare dejlige, og sikke de nyder foråret -love -love
Er det Pippi den fine gråstribede med hvidt på??
Hvor er dine katte smukke Elin, og det er så tydeligt at de stortrives i de skønne forhold de har hos Jer Tak for et dejligt kig
[quote=M&M-mor;156862]Uha, hvor er de bare dejlige, og sikke de nyder foråret -love -love
Er det Pippi den fine gråstribede med hvidt på?? :)[/quote]
Pippi er hende med krølhale, den med striber og hvidt er krigerprinsessen Xena.
Vi fik Xena da hun var 7 uger og vejede 300 gram. Hun var så underernæret og mishandlet, at dyrlægen ikke gav hende mange chancer for at overleve. Men den lille pige klarede skæerne og har siden været til en grundig kontrol hos dyrlægen, der fortalte hun havde meget fine og stærke knogler og slet ikke havde men efter den grimme behandling hun havde været udsat for.
Mie, tak for de søde ord om misserne. Vi gør hvad vi kan for dem, de har jo kun os.
Knus Elin
De hygger sig godt nok rigtigt. De dejlige misser
[quote=Leopolds mor;156906]Pippi er hende med krølhale, den med striber og hvidt er krigerprinsessen Xena.
Vi fik Xena da hun var 7 uger og vejede 300 gram. Hun var så underernæret og mishandlet, at dyrlægen ikke gav hende mange chancer for at overleve. Men den lille pige klarede skæerne og har siden været til en grundig kontrol hos dyrlægen, der fortalte hun havde meget fine og stærke knogler og slet ikke havde men efter den grimme behandling hun havde været udsat for.
Mie, tak for de søde ord om misserne. Vi gør hvad vi kan for dem, de har jo kun os.
Knus Elin[/quote]
Elin, hvor er det bare godt, der findes mennesker som dig!! -love -love
Ih, hvor jeg nød de dejlige billeder