Lidt forskelligt af kattene

Ville lige vise lidt forskellige billeder, jeg har taget den sidste månedes tid.

McCoy igang med den legebanen efter den har fået ny form

Og så kom Casper, og så skulle McCoy selvfølgelig derop og nusses

Et mere

Diego sidder og funderer lidt over livet

Nårh ja, når katten nu selv hopper op til pokalerne, så skynder man da at snuppe et billede.

McCoy vandt sin for bedste profil - god positition han har valgt :tihi:

Og Athea nyder så absolut når jeg stryger

Nøj, McCoy er godt nok blevet stor! Og tydeligt hankat!
Hvor ser han godt ud! :smiley:

(Ja, de andre er selvfølgelig også lækre, men havde slet ikke opdaget at McCoy var blevet voksen :tihi:)

Nøøøj, hvor er de lækre! Og Althea og McCoy er bare fluffy :hjerte:

Athea på strygebrædtet er bare for nuser :hjerte:

Flotte billeder… men hvor er billederne af hende der den fine tortie pige du også har (May?)

Hvor ER McCoy blevet stor og flot! Og Athea er bare skøn.

Hvad er “stryger”? :wink:

Dejlige billeder - tak for kigget. :smiley:

Han er godt nok blevet en skøn fyr :hjerte: (McCoy, altså :p)

Fine billeder med pokalen :slight_smile:

Det er sådan nogle fine misser du har dér altså!

Gode billeder - man forstår jo godt hvorfor han har fået en fin pokal :smiley:

Det er vildt så stor ham McCoy er blevet :uha: - måske er det derfor Diego sidder og overvejer om han bare skal smutte ud af vinduet? (Store fluffy røde hale! :inlove: :hjerte: )

[QUOTE=Tea;992001]Nøj, McCoy er godt nok blevet stor! Og tydeligt hankat!
Hvor ser han godt ud! :smiley:

(Ja, de andre er selvfølgelig også lækre, men havde slet ikke opdaget at McCoy var blevet voksen :tihi:)[/QUOTE]

Hehe, helt voksen er han så ikke blevet endnu, men det er sjovt som man kan se forskel på de første tre og de sidste billeder af ham, de er taget med ca. 3 ugers mellemrum.

Tak! :slight_smile: Ja, man får virkelig lyst til at prusteprutte på Atheas mave når hun ligger sådan :tihi:

Tak! Jaah, hun elsker når det er slået op… .:smiley:

Tak. :slight_smile: Det er lidt snapshots fra den sidste månedes tid, og dem hvor May var med var uskarpe, så hun må vente til næste gang :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;992026]Hvor ER McCoy blevet stor og flot! Og Athea er bare skøn.

Hvad er “stryger”? ;)[/QUOTE]

Jaah, han vokser og vokser :uha: Jeg er lidt spændt på hvor han ender når han får udskiftet alt hvalpefedtet med muskler :smiley:

Stryger - jo ser du, det er noget nogle af os gør engang imellem :stuck_out_tongue:

Selv tak :smiley:

[QUOTE=galath;992052]Han er godt nok blevet en skøn fyr :hjerte: (McCoy, altså :p)

Fine billeder med pokalen :)[/QUOTE]

Jamen du må da også gerne komplimentere Casper, hvis det er :tihi:
Men tak! :smiley:

Mange tak! :slight_smile:

Tak! Jep, jeg var rigtig stolt over at både McCoy og Athea vandt en af special kategorierne :smiley:

Haha, nej, trods McCoys størrelse har Diego stadig en små 4 kg på ham, og Diego er der ingen der skal have noget klinket med :høhø: Heller ikke den store fertile huskatte han, der blev hidkaldt af Atheas løbetid sidste sommer. Den stak pænt af efter Diego havde siddet og skældt ham ud gennem hegnet - og den er ikke kommet igen siden, trods flere løbetider hos Athea :høhø:

[QUOTE=Eife;992163]
Haha, nej, trods McCoys størrelse har Diego stadig en små 4 kg på ham, og Diego er der ingen der skal have noget klinket med :høhø: Heller ikke den store fertile huskatte han, der blev hidkaldt af Atheas løbetid sidste sommer. Den stak pænt af efter Diego havde siddet og skældt ham ud gennem hegnet - og den er ikke kommet igen siden, trods flere løbetider hos Athea :høhø:[/QUOTE]

Ha, det er smart. De små racer bør have en Vagt Coon :tihi: Det må jeg fortælle Sid, han er den største kylling i huset :høhø:

Jamen Diego er altså også en kylling! :tihi: Eller, han er blevet mindre med alderen. Nu om dagen kan han godt give et ordentligt dask, når de andre gør noget der ikke passer ham… Han ser bare så imponerende ud og kan lyde så arrig, at der ikke er nogen, der tør…

Hvor er det nogle gode billeder. Du ved jo hvor vilde jeg er med dine katte!

[QUOTE=Eife;992163]Jamen du må da også gerne komplimentere Casper, hvis det er :tihi:
Men tak! :smiley:
[/QUOTE]

Jeg prøvede faktisk at sætte billedet ind, så jeg kunne skrive “To flotte hanner” nedenunder :høhø: Men det kunne jeg af en eller anden grund ikke.

Hvor er de flotte! Sikke dejlige hankattekinder McCoy har - lige til at nive i :smiley:

Gode billeder af flotte katte…her i huset eeelsker Sim-Sim når jeg stryger…hen ville gerne ligge på de varme ting på strygebrættet…men først når jeg er færdig, får han lov at ligge der…:smiley:

Lækre lækre katte!! :hjerte:

Jaah, de er jo også dejlige :engel2:
Mange tak! :slight_smile:

:klapper:
Ærgeligt nok :tihi:

Jah, det gør jeg også indimellem :høhø:

Tak! :smiley: