Lidt fra Kalle som i dag er 3,5 mdr.
En krudtugle er han :høhø:
Han er deeeejlig…
Elsker hans små nyhedsbreve …
Han ser bare sååååå fræk ud
[QUOTE=Coon Danica;602801]Lidt fra Kalle som i dag er 3,5 mdr.
En krudtugle er han :høhø:[/QUOTE]
Ja, det har aldrig set ud til at trykke ham sådan at være omgivet af store katte, hunde eller noget som helst andet til alle sider.
Lige fra Rottefjæs-tiden har han bare været frygtløs krudtugle.
Uhhh hvor er det godt han er mørk i hovedet med en lys streg og ikke modsat :høhø:
Sælges han så lov mig det bliver til en kattegale-bruger så vi ikke mister ham. Jeg ville ikke kunne bære at undvære de små bulletin’er fra ham
Åhhhhh Kalle, du er bare en lækker gut. Kan ikke få nok af ham. ELSKER at se billeder af hans kære uskyldige ansigt.
Sikker på Gismo ville elske ham som kammerat, især når de macher med der blis på næsen. - Men ak, HAN må bare drømme videre. Dét er i hvert fald slet slet ikke mig som drømmer…
Kan se på hans knurhår, at det må være stiv kuling ude i din have, Lisbeth :høhø: Hold op, hvor er de lange
Det har jeg slet ikke tænkt over før du nu siger det :?
Han ligner jo et insekt med de “følere” :høhø:
Fy for pyffer en grim killing 
Mon ikke jeg skulle hjælpe dig af med ham ?:? Så du ikke kommer i
uføre og bagtalelser:yikes:
Ham kommer du aldrig af med ( vædde ? ) du er total solgt, og det er vi andre også
Dejlige Kalle og dejlige onkler, tanter og hunde…
Noget siger mig dog, at han har besluttet sig for at blive - og så skal han altzå have sin vilje, nå !
Det her billede er bare genialt - det ser ud som om Kalle har hvide kruseduller i hele hovedet
Heeeeej, lille Kalle
Du er bare en af mine yndlingskatte, som ikke bor her!!
SUK han er altså bare verdens dejligste Kalle
Han er altså bare for kær:)
-han ligner virkelig en der har krudt bagi!
Jeg slutter mig til de andre som heller ikke tror du kommer af med ham;)
Jeg har aldrig mødt Kalle, men nogle har bare en eller anden speciel charme, som ikke rigtigt kan forklares, og Kalle er altså én af dem.
F*** han ser dejlig ud!
Skønne Kalle
Altså det navn dér “KALLE” … der er bare noget over det.
Prøv at se hvor nysgerrig han er
Han kigger mod kameraet som om han tænker: Er det nu du tager et billede?
Er det okay jeg sidder sådan her? Får du MIG med - altså hele MIG :høhø:
Han er da SÅ uimodståelig
Kalle din lille uimodståelige charmetrold…
Elsker at dine øre er ligeså store som Oliver´s… Så føler han sig nemlig ikk helt alene… Måske ham og Kalle skulle lave en klub for dem med store øre?
Håber meget jeg en dag får mulighed for at hilse ordenligt på den lille charmeklud…
Han er altså SÅ kær Og hey, han er jo (næsten) større end hunden nu! gg Dejligt med lidt nyt fra knallerten