Lidt fra Kalle

Lidt fra Kalle som i dag er 3,5 mdr.:slight_smile:
En krudtugle er han :høhø:

Han er deeeejlig… :wehuu:

Elsker hans små nyhedsbreve …

Han ser bare sååååå fræk ud :hjerte:

[QUOTE=Coon Danica;602801]Lidt fra Kalle som i dag er 3,5 mdr.:slight_smile:
En krudtugle er han :høhø:[/QUOTE]

Ja, det har aldrig set ud til at trykke ham sådan at være omgivet af store katte, hunde eller noget som helst andet til alle sider.
Lige fra Rottefjæs-tiden har han bare været frygtløs krudtugle. :smiley:

Uhhh hvor er det godt han er mørk i hovedet med en lys streg og ikke modsat :høhø:

Sælges han så lov mig det bliver til en kattegale-bruger så vi ikke mister ham. Jeg ville ikke kunne bære at undvære de små bulletin’er fra ham

Åhhhhh Kalle, du er bare en lækker gut. :inlove: Kan ikke få nok af ham. ELSKER at se billeder af hans kære uskyldige ansigt. :wehuu:

Sikker på Gismo ville elske ham som kammerat, især når de macher med der blis på næsen. - Men ak, HAN må bare drømme videre. Dét er i hvert fald slet slet ikke mig som drømmer… :tihi::ups:

Kan se på hans knurhår, at det må være stiv kuling ude i din have, Lisbeth :høhø: Hold op, hvor er de lange :uha:

Det har jeg slet ikke tænkt over før du nu siger det :?
Han ligner jo et insekt med de “følere” :høhø:

Fy for pyffer en grim killing :uha:
Mon ikke jeg skulle hjælpe dig af med ham ?:? Så du ikke kommer i
uføre og bagtalelser:yikes:

:wehuu: Ham kommer du aldrig af med ( vædde ? ) du er total solgt, og det er vi andre også :hjerte:

:hjerte::hjerte:

Dejlige Kalle og dejlige onkler, tanter og hunde…

Noget siger mig dog, at han har besluttet sig for at blive - og så skal han altzå have sin vilje, nå !

:kryds: :wehuu: :kryds:

Det her billede er bare genialt - det ser ud som om Kalle har hvide kruseduller i hele hovedet :tihi:

:heya: :heya:

Heeeeej, lille Kalle
Du er bare en af mine yndlingskatte, som ikke bor her!!

SUK :wehuu::wehuu::wehuu: han er altså bare verdens dejligste Kalle

Han er altså bare for kær:)
-han ligner virkelig en der har krudt bagi!

Jeg slutter mig til de andre som heller ikke tror du kommer af med ham;)

:hjerte::hjerte:

Jeg har aldrig mødt Kalle, men nogle har bare en eller anden speciel charme, som ikke rigtigt kan forklares, og Kalle er altså én af dem.
F*** han ser dejlig ud! :wehuu:

Skønne Kalle :wehuu::wehuu::wehuu:

Altså det navn dér “KALLE” :hjerte: … der er bare noget over det.

Prøv at se hvor nysgerrig han er :tihi:
Han kigger mod kameraet som om han tænker: Er det nu du tager et billede?
Er det okay jeg sidder sådan her? Får du MIG med - altså hele MIG :høhø:

Han er da SÅ uimodståelig :wehuu:

Kalle din lille uimodståelige charmetrold… :hjerte:

Elsker at dine øre er ligeså store som Oliver´s… Så føler han sig nemlig ikk helt alene… Måske ham og Kalle skulle lave en klub for dem med store øre? :tihi::wehuu:

Håber meget jeg en dag får mulighed for at hilse ordenligt på den lille charmeklud…

Han er altså SÅ kær :slight_smile: Og hey, han er jo (næsten) større end hunden nu! gg Dejligt med lidt nyt fra knallerten :slight_smile: